خبر/

سه خودروی سواری گرفتار در برف و کولاک محور «قره آغاج» نجات یافتند

1402/10/05 - 12:04 - کد خبر: 105455 نسخه چاپی

نصر: سه خودروی سواری در محور میاندوآب- قره آغاج در محدوده باداملوق به دلیل کولاک شدید و برف سنگین گرفتار شدند و با تلاش نیروهای هلال احمر نجات پیدا کردند.

به گزارش نصر، محمد عبدی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان چاراویماق صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: ساعت ۲۲ شامگاه دوشنبه، چهارم دی ماه، سه خودروی سواری در محور میاندوآب-قره آغاج در محدوده باداملوق به دلیل کولاک شدید و برف سنگین گرفتار شده بودند که با امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر نجات یافتند.
وی افزود: یک دستگاه پژو ۴۰۵ با سه سرنشین، یک دستگاه تیبا با سه سرنشین و یک دستگاه کامیون باری با دو سرنشین دچار حادثه شده بودند.
عبدی ادامه داد: رانندگان این خودروها پس از اطلاع از کولاک شدید در مسیر، سعی کردند به سمت شهر بازگردند، اما به دلیل شدت برف و کولاک، در مسیر گرفتار شدند.
وی گفت: با اطلاع از این حادثه، محمد عبدی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چاراویماق، به همراه تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند. تیم امدادی هلال احمر پس از چند ساعت تلاش، موفق به نجات سرنشینان این خودروها شدند. سرنشینان این خودروها پس از انجام اقدامات اولیه، به سلامت به خانواده‌های خود تحویل داده شدند.
انتهای پیام/
سه خودروی سواری گرفتار در برف و کولاک محور «قره آغاج» نجات یافتند خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار