مدیرعامل شرکت گاز استان؛

۵۸۲ کیلومتر شبکه گاز در آذربایجان شرقی اجرا شد

1402/10/05 - 11:08 - کد خبر: 105443 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: برنامه مصوب اجرای شبکه گازرسانی در استان در سال جاری ۶۲۶ کیلومتر است که ۵۸۲ کیلومتر معادل ۹۳ درصد در ۹ ماه گذشته اجرا شده است.

به گزارش نصر، نادر کمالی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سایر شاخص های اجرایی نیز با روند مطلوب در حال تحقق است، افزود: شاخص های مهمی نظیر نصب انشعابات و اشتراک پذیری روستایی نیز حدود ۹۰ درصد تحقق یافته اند.
وی با اشاره به شعار محرومیت زدایی و توسعه عادلانه رفاه در جامعه اظهار کرد: امسال بیشترین تحقق اهداف در بخش روستایی و در دورترین مناطق سخت گذر استان تحقق یافته است به طوری که امسال در بخش روستایی بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۸ مشترک جذب و به مدار مصرف گاز در کشور متصل شده است.

پروژه گازرسانی در ۹۴ روستای استان فعال است
مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه هم اکنون ۹۴ پروژه گازرسانی در روستاهای استان در دست اجرا و یا طراحی است؛ گفت: این طرح در ۶۹ روستای این استان با شتاب مطلوبی در حال اجرا بوده و ۲۵ روستای دیگر نیز در مرحله طراحی پروژه گازرسانی قرار دارد.
کمالی با اشاره به بهره مندی روستاهای استان از گاز طبیعی اظهار کرد: در سالجاری ۲۸ روستای استان به مدار مصرف گاز طبیعی متصل شده است و شمار روستاهای گازدار در استان به ۲هزار و ۴۹۱ مورد افزایش یافته است.
وی شمار بهره مندی خانوار روستایی از گاز را نشانی از اهتمام دولت در عدالت محوری دانست و اضافه کرد: اکنون با در پیش گرفتن سیاست های اجرایی دولت در محرومیت زدایی شاهد بهره مندی ۳۲۳ هزار و ۷۲۶ خانوار روستایی در قالب ۹۸.۹۷ درصد خانوار روستایی از گاز هستیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان تأکید کرد: این شرکت تمام تلاش خود را در راستای اجرای تعهدات گازرسانی و تأمین جریان گاز تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار معطوف ساخته است و پیش بینی می شود با روند اجرای پروژه های موجود به این مهم دست یابیم.
۱۰۰ درصد مناطق شهری و ۹۹ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار در آذربایجان شرقی به شبکه گاز طبیعی وصل هستند.
انتهای پیام/
۵۸۲ کیلومتر شبکه گاز در آذربایجان شرقی اجرا شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار