سعیدی خبر داد:

آماده‌سازی قطعات جدید مسکونی طرح جوانی جمعیت در شهر جدید سهند

1402/10/03 - 18:27 - کد خبر: 105339 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با تاکید بر ضرورت ورود فاز ۵ شهر جدید سهند به مرحله عملیاتی تا قبل از فرارسیدن عید، اظهار کرد: با توجه به تصویب شروع عملیات آماده‌سازی فاز پنج شهر جدید سهند، خواستاریم پیگیری‌های لازم انجام شود تا طرح تفصیلی این شهر که به امضا رسیده ابلاغ و با توجه به اهمیت موضوع، تا قبل از عید وارد فاز عملیاتی شود.

به گزارش نصر، فرهاد سعیدی در جلسه قرارگاه مسکن استان که با حضور اعضای این قرارگاه و به میزبانی اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی برگزار شد، با ارائه گزارشی از میزان ثبت نامی‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند، اظهار کرد: ۱۱۳۹ واحد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.
وی در این جلسه با اشاره به تعداد پروژه‌های در دست اجرای طرح نهضت ملی مسکن و تعداد پروانه‌های صادره در قالب این طرح در شهر جدید سهند، به برخی چالش‌های مرتبط با نهضت ملی مسکن از جمله فقدان تاسیسات زیربنایی و ضرورت تامین آورده‌ها از سوی متقاضیان اشاره کرد.
در این جلسه مقرر شد جلسه‌ای جداگانه با حضور دستگاه‌های خدمت‌رسان و بانک‌ها در رابطه با تاسیسات زیربنایی و فعالیت دستگاه‌های خدمت‌رسان و تامین تسهیلات در رابطه با طرح‌های نهضت ملی مسکن برگزار شود.
انتهای پیام/
آماده‌سازی قطعات جدید مسکونی طرح جوانی جمعیت در شهر جدید سهند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار