مربی تراکتور:

تراکتور به دنبال پیروزی برابر ملوان است

1402/10/03 - 15:35 - کد خبر: 105325 نسخه چاپی

نصر: مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: شرایط تراکتور بسیار خوب است و می‌خواهیم دست پُر به تبریز بازگردیم و ملوان را شکست دهیم.

به گزارش نصر، محمد نصرتی ظهر یک شنبه در نشست خبری پیش از بازی با ملوان بندرانزلی، اظهار داشت: تمرینات خوب و منظمی پشت سر گذاشته‌ایم. پس از بردهای متوالی، شرایط تیم خیلی بهتر شده و به دنبال انجام بازی باکیفیت هستیم تا دست پر به تبریز بازگردیم. با احترام به تیم ملوان، شرایط ما بسیار خوب است.
وی در خصوص شرایط تیم رقیب، بیان کرد: ملوان در این فصل فوق العاده کار کرده و به مجموعه ملوان تبریک می‌گویم. آقای خمز نقاط قوت و ضعف حریف را به بازیکنان گوشزد کرده و به دنبال پیروزی در این دیدار هستیم.
نصرتی در خصوص محرومان و مصدومان تراکتور، گفت: به دلیل اخطارهای بی‌مورد داور در بازی هفته گذشته، شجاع خلیل‌زاده، صفا هادی و سعید کریم‌آذر را در اختیار نداریم. بقیه بازیکنان خوب و با انگیزه تمرین می‌کنند و امیدوارم بتوانند جای خالی بازیکنان محروم را پر کنند. همچنین در خصوص حضور یا عدم حضور یک الی دو بازیکن هم پزشک تیم نظر نهایی را خواهد داد.
گفتنی است، باتوجه به محرومیت پاکو خمز به دلیل دریافت دومین کارت زرد فصل در دیدار هفته گذشته، محمد نصرتی در نشست خبری حضور یافت.
انتهای پیام/
تراکتور به دنبال پیروزی برابر ملوان است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار