« بایکوتِ » ایرانی در ایتالیا

1402/10/03 - 12:36 - کد خبر: 105309 نسخه چاپی

نصر: «بایکوت» ساخته امین رفیعی به جشنواره کاپری هالیوود راه‌یافت. 

به گزارش نصر، این جشنواره ۲۶ دسامبر ۲۰۲۳ تا ۲ ژانویه ۲۰۲۴ در جزیره کاپری در ایتالیا برگزار می‌شود. جشنواره کاپری هالیوود مراسم اهدای جوایز سالانه را برای تجلیل از بهترین‌ها در رقابت‌های بین‌المللی و داخلی برگزار می‌کند.
فیلم کوتاه «بایکوت» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امین رفیعی و نویسندگی سولماز اعتماد به بیست و هشتمین جشنواره کاپری هالیوود راه‌یافت. 
ابوالفضل شیرزاد، ستایش صادق‌زاده، مصطفی احدی، امیر مقیمی، فرشاد خرسند، علی ولیانی، احسان آذر بهرام، محمد باغی و محمدرضا علیزاده بازیگرانی هستند که در این اثر ایفای نقش کرده‌اند.
 این جشنواره ۲۶ دسامبر ۲۰۲۳ تا ۲ ژانویه ۲۰۲۴ در جزیره کاپری در ایتالیا برگزار می‌شود.جشنواره کاپری هالیوود مراسم اهدای جوایز سالانه را برای تجلیل از بهترین‌ها در رقابت‌های بین‌المللی و داخلی برگزار می‌کند.
 
«بایکوتِ» ایرانی در ایتالیا 
این جشنواره تحت حمایت مجمع پارلمانی مدیترانه برگزار و از سوی وزارت میراث فرهنگی، فعالیت‌ها و گردشگری ایتالیا پشتیبانی می‌شود. 
هر ساله بیش از ۲۰۰ فیلم از کشورها و ژانرهای مختلف در این جشنواره به نمایش در می‌آید. 
 دیگر عوامل فیلم کوتاه «بایکوت» عبارتند از: مشاور کارگردان: امین‌رضا علی‌محمدی، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: توفیق حیدری، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل‌بیگی، تدوین: شیدا گرجی، مدیر تولید: رضا نارنجی، طراح صحنه و لباس: پروا نریمانی، طراح چهره‌پردازی: محمدسام کیانی‌فر، منشی صحنه: المیرا آزاد، صدابردار: جلال سعادت‌یار و حامد حسین‌زاده، گروه کارگردانی: امید چنگیزی و محمد چنگیزی، پخش‌کننده: سولماز اعتماد.
انتهای پیام/
« بایکوتِ » ایرانی در ایتالیا خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار