خبر/

۱۱ نکته در خصوص بازی ملوان و تراکتور

1402/10/03 - 10:40 - کد خبر: 105289 نسخه چاپی

نصر:  ملوان و تراکتور، هر دو با انگیزه تثبیت جایگاه خود در جمع مدعیان، به دیدار هم می‌روند.

به گزارش نصر، دو تیم ملوان بندرانزلی و تراکتور در جریان هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال، از ساعت ۱۵ روز (دوشنبه) در ورزشگاه سیروس قایقران بندرانزلی به مصاف هم می‌روند.
به گزارش ایسنا، شاگردان پاکو خمس پس از تجربه‌ دورانی پرنوسان، با پیروزی در سه بازی اخیر به ثبات نسبی رسیده‌اند و این هفته درحالی به خانه‌ی همسایه جدولی خود، ملوان بندرانزلی می‌روند که با ۲۴ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارند.
ملوانِ تحت هدایت مهدی تارتار را می‌توان یکی از شگفتی‌سازان لیگ بیست‌وسوم قلمداد کرد. قوهای سپید با عملکرد، شش برد، چهار مساوی و سه باخت و مجموع ۲۲ امتیاز، یک پله پایین‌تر از تراکتورِ ۲۴ امتیازی، جایگاه چهارم جدول را به خود اختصاص داده‌اند و مصاف این هفته دوتیم پیکار تیم سوم و چهارم جدول رقم خواهد زد.
 ۱۱ نکته از این مسابقه را در ادامه می‌خوانید: 
۱. تراکتور با ۲۴ امتیاز، در رده سوم جدول است. پیروزی برابر ملوان تراکتور را در جایگاهش تثبیت می‌کند. قرمزپوشان با شکست در این دیدار امکان دارد به رتبه‌ ششم سقوط کنند.
۲. ملوان با ۲۲ امتیاز، جایگاه چهارم جدول را به خود اختصاص داده است. انزلی‌چی‌ها با پیروزی برابر تراکتور ممکن است یک پله صعود کنند. باخت در هفته چهاردهم، ملوان را تا رده ششم پایین می‌آورد.
۳. تراکتور در سه بازی اخیر لیگ‌برتری خود، به صورت متوالی پیروز میدان بوده است.
۴. تراکتور تنها تیم بدون مساوی لیگ بیست‌وسوم است.
۵. تی‌تی‌ها تا پایان هفته سیزدهم لیگ‌برتر، در تمامی بردهای خود موفق به ثبت کلین‌شیت شده‌اند.
۶. آخرین برد لیگ‌برتری ملوان برابر تراکتور، به ۴۶۸۸ روز یا به عبارتی بیش از ۱۲ سال پیش بر می‌گردد. جایی که ملوانِ تحت هدایت فرهاد پورغلامی، ۲۹ بهمن‌ماه ۱۳۸۹، در جریان بازی برگشت لیگ دهم با بریس محمد نزهتی، تیم تحت فرمان فراز کمالوند را شکست داد؛ ملوان بعد از آن تا به امروز رنگ برد را برابر تراکتور ندیده است.
۷. تراکتور با دریافت ۱۰ گل در مجموع ۱۳ بازی، همراه با سپاهان، لقب سومین خط دفاع قدرتمند لیگ‌برتر را یدک می‌کشد.
۸. انزلی‌چی‌ها با وارد کردن ۱۹ توپ به دروازه حریفان، سومین خط حمله قدرتمند لیگ را در اختیار دارند.
۹. تساوی یک بر یک (۵ بار) پرتکرارترین نتیجه تقابل دوتیم بوده است.
۱۰. کریم انصاری‌فرد، مهدی دغاغله،‌ فرزاد حاتمی و محمد ابراهیمی، هر کدام با دو گل،‌ بهترین گلزنان تقابل تراکتور و ملوان هستند.
۱۱. محمد قادری، مهدی شیری و مهدی هاشم‌نژاد بازیکنانی هستند که سابقه بازی برای هر دوتیم را در کارنامه دارند.
انتهای پیام/
۱۱ نکته در خصوص بازی ملوان و تراکتور خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار