مدیرکل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور خبر داد:

۳۰ هزار راننده جدید مشمول یارانه بیمه تامین اجتماعی

1402/10/03 - 10:22 - کد خبر: 105286 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از اعلام فهرست ۳۰ هزار راننده جدید مشمول یارانه بیمه تامین اجتماعی به عنوان یکی از دغدغه‌های این قشر نیز خبر داد.

به گزارش نصر، مهرداد حمداللهی در گفت و گو با خبرنگاران از اعلام فهرست ۳۰ هزار راننده جدید مشمول یارانه بیمه تامین اجتماعی به عنوان یکی از دغدغه های این قشر نیز خبر داد و اضافه کرد: هزینه بیمه تکمیلی رانندگان به موقع به شرکت طرف قرارداد پرداخت می شود و هر گونه کوتاهی در ارائه این خدمات به رانندگان باید از سوی مسؤولان و انجمن‌های صنفی استان‌ها پیگیری شود. 
حمداللهی متذکر شد: با توجه به هزینه‌های سرسام‌آور حمل و نقل و تورم شدید در حوزه قطعات و ملزومات تلاش کرده‌ایم با پیگیری از مراجع ذی‌صلاح تا حدودی تعرفه کرایه حمل بار را افزایش دهیم و پیگیر این موضوع در بخش حمل مسافر نیز هستیم. 
وی، ورود شرکت‌های بزرگ مقیاس در حوزه حمل بار را امری اجتناب ناپذیر دانست و اذعان داشت: آذربایجان‌شرقی به عنوان یکی از استان‌های مهم کشور در بخش حمل و نقل می تواند برای ایجاد چنین شرکت‌هایی در خود استان اقدام کند و ما نیز به عنوان سازمان راهداری با تخلفات احتمالی این شرکت ها در خصوص توزیع بار برخورد جدی می کنیم. 
مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: به‌کارگیری سالن‌های فعلی اعلام بار فیزیکی موجود مورد تاکید سازمان است و اعلام بارهای مجازی نیز با توجه به سرعت نفوذ تکنولوژی موضوعی است که باید در کنار این بستر به صورت درست مورد استفاده قرار گیرد. 
حمداللهی با تاکید بر لزوم جلوگیری از گسترش موضوع بومی‌گرایی در حوزه حمل و نقل خاطرنشان کرد: به شدت با این رویکرد مخالفیم و باید خود مسوٖولان و رانندگان برخی استان‌های درگیر با چنین معضلی اقدامات پیشگیرانه لازم را انجام دهند و ابلاغیه‌های لازم از سوی سازمان نیز در این زمینه صادر شده است. 
انتهای پیام/
۳۰ هزار راننده جدید مشمول یارانه بیمه تامین اجتماعی خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار