رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز خواستار شد:

تجدید نظر در ساخت کلینیک جدید پزشکی در ارتش

1402/10/03 - 10:46 - کد خبر: 105285 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: در حالی که هم اکنون در ارتش با ترافیک مواجهیم باز می‌خواهیم در همان جا مرکز دیگری را بسازیم؟ لطفا در این رابطه تجدید نظر کنید. 

به گزارش نصر، "غلامرضا احمدی" صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر با اشاره به وضعیت ترافیک و معضل مراکز درمانی در نقاط پرتراکم شهر خطاب به شهردار، گفت: هم اکنون در حال صدور مراکز درمانی عظیم تر از مراکز درمانی فعلی در سطح شهر و نقاط پرترافیک هستیم. 
وی ادامه داد: با آقای شهردار صحبت کردم و این موضوع را برایشان گفتم و ایشان جواب دادند قرار است در آن نقاط پارکینگ بسازیم!
احمدی اضافه کرد: در حالی که هم اکنون در ارتش با ترافیک مواجهیم باز می‌خواهیم در همان جا مرکز دیگری را بسازیم؟ لطفا در این رابطه تجدید نظر کنید. 
در ادامه "یعقوب هوشیار" شهردار کلانشهر تبریز گفت: یک پروانه مرکز درمانی قبل از دوره ما داده شده است، تنها کاری که توانستیم بکنیم این است که فشار آوردیم و گفتیم تا پارکینگ آن را زیاد کنند.
وی ادامه داد: این خلا قانونی وجود دارد و باز هم احتمال این‌که در ارتش مراکز درمانی ایجاد شود احتمال دارد چون از قانون مجتمع های مسکونی و تبدیل آن به مراکز درمانی استفاده خواهند کرد.
هوشیار افزود: به هیچ عنوان مجوز ساخت یک مرکز درمانی در ارتش را نداده ایم.
انتهای پیام/
تجدید نظر در ساخت کلینیک جدید پزشکی در ارتش محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار