فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی خبر داد

توقیف موتور سیکلت قاچاق در" جلفا "

1402/10/02 - 22:28 - کد خبر: 105264 نسخه چاپی

نصر:  فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از توقیف یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد ریال توسط مأموران انتظامی شهرستان جلفا خبر داد.

به گزارش نصر، سردار علی محمدی در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان جلفا حین گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک شده و آن را جهت بررسی متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد، موتور سیکلت توقیفی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی است و کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت را ۱۳ میلیارد ریال برآورد شده است.
وی خاطر نشان کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه فعالیت مجرمانه در زمینه قاچاق برخورد خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف دو دستگاه خودروی سرقتی و دستگیری سارق اماکن خصوصی با پنج فقره سرقت 
 فرمانده انتظامی شهرستان شبستر از دستگیری سارق اماکن با پنج فقره سرقت و کشف دو دستگاه خودروی سرقتی خبر داد.
 سرهنگ محمد جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته و در ادامه تلاش‌های بی وقفه ماموران انتظامی شهرستان شبستر تعداد دو دستگاه خودروی سرقتی در سطح حوزه این انتظامی کشف و سارق حرفه‌ای با پنج فقره سرقت دستگیر شد.
 سرهنگ محمد جلیلیان عنوان کرد: ماموران کلانتری‌های ۱۱ شبستر و ۱۳ تسوج این انتظامی در یک رشته عملیات جداگانه و پس از بررسی پلاک خودرو و استعلام از مرکز پیام موفق به کشف دو دستگاه خودروی سرقتی شدند.
وی ادامه داد: در عملیات دیگری ماموران انتظامی بخش صوفیان موفق شدند سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی را با پنج فقره سرقت دستگیر کنند.
وی افزود: سارقان در بازجویی پلیسی به سرقت‌های خود اعتراف نموده که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
وی از عموم شهروندان درخواست کرد: در صورت اطلاع از هرگونه ناهنجاری مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کشف ۱۰ تن گردوی قاچاق در"عجب شیر"
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف ۱۰ تن و ۴۰۰ کیلوگرم گردوی قاچاق در شهرستان عجب شیر خبر داد.
سردار علی محمدی در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران یگان امداد و ماموران مبارزه با قاچاق کالا حین گشت‌زنی هدفمند و کنترل تردد خودروهای عبوری در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از کامیون توقیف شده، ۱۰ تن و ۴۰۰ کیلوگرم گردوی قاچاق کشف که برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالای مکشوفه ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان شرقی، وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را بلافاصله برای انجام اقدامات قانونی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/
توقیف موتور سیکلت قاچاق در خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار