خبر/

اولین پل معلق آذربایجان شرقی در شهرستان هوراند کلنگ‌زنی شد

1402/10/02 - 21:42 - کد خبر: 105263 نسخه چاپی

نصر: با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری، نماینده مردم کلیبر، خداآفرین، هوراند و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی اولین پل معلق آذربایجان شرقی در شهرستان هوراند کلنگ‌زنی شد.

به گزارش نصر، این پل معلق با حجم سرمایه‌گذاری اولیه ۳۰۰ میلیارد تومان به طول ۳۹۰ متر و با ارتفاع ۱۰۰ متر توسط بخش خصوصی در سه مرحله به مدت سه سال با امکانات مختلف فضای گردشگری، پارک تفریحی، پارکینگ، سرویس بهداشتی، رستوران، شهر بازی و... در شهرستان هوراند احداث خواهد شد. 
توکل فرهادی، فرماندار شهرستان هوراند ضمن تقدیر از بهنام خانکشی‌زاده سرمایه‌گذار بخش خصوصی پل معلق هوراند در آیین کلنگ‌زنی بزرگترین و اولین پل معلق استان آذربایجان شرقی، گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های غنی و مناسب گردشگری این شهرستان آمادگی کامل خود را برای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای پیشبرد اهداف گردشگری اعلام می‌کنم. 
وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان هوراند، گفت: این شهرستان دارای ۱۸ قلعه تاریخی، جنگل و طبیعت بکر و منحصر به فرد، روستاهایی با هدف گردشگری، غارهای تاریخی و گنجینه‌های قدیمی است که در مطالعات اخیر که از اشیای کشف شده بدست آمده قدمت تاریخی هوراند را به هشت هزار سال پیش تخمین زده‌اند که نشان از قدمت تاریخی و تمدن غنی این شهرستان است. 
وی گفت: امیدواریم این پروژه مایه خیر و برکت برای این شهرستان و منطقه ارسباران باشد. 
انتهای پیام/
اولین پل معلق آذربایجان شرقی در شهرستان هوراند کلنگ‌زنی شد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار