شهردار منطقه 3 خبر داد:

ارائه آموزش های ترافیکی به ده هزار دانش آموز در طول یک سال گذشته

1402/10/02 - 10:21 - کد خبر: 105208 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه 3 تبریز گفت: بيش از ده هزار دانش آموز سطح حوزه منطقه 3 در طول یک سال گذشته آموزش های فرهنگ ترافيكی را فرا گرفتند.

به گزارش نصر، علی قاسمی  با اعلام این خبر گفت: این منطقه با هدف نهادینه سازی فرهنگ و قوانین و مقررات ترافیکی دربین قشر آینده ساز جامعه از طریق هماهنگی با مراکز آموزشی ، برنامه های آموزشی خود رابا جدیت وهدفمندی بیش تری دنبال می کند که در این راستا طی یکسال گذشته بیش از 10 هزار دانش آموز در سالن ترافیک مشروطه تحت آموزش های ترافیکی قرار گرفتند.
وی افزود: این منطقه در پارک آموزش ترافیک مشروطه و در راستای ضرورت آموزش قوانین ترافیکی به دانش آموزان دبستانی و کودکان به عنوان سفیران ترافیکی و آینده سازان ایران اسلامی؛ به صورت مداوم اقدام به برگزاری دوره های متمرکز آموزش ترافیکی می کند که این روند به صورت جدی ومستمر ادامه خواهد داشت.
قاسمی با اشاره به ویژگی‌های پارک آموزش ترافیک  منطقه گفت: در این پارک که شبیه محیط واقعی شهر طراحی شده ، مواردی مانند ، پیاده رو، خیابان، علائم راهنمایی و رانندگی و چراغ راهنمایی پیش بینی شده است و دانش آموزان بعد از فراگیری موارد تئوری ، به صورت عملی نیز ماشین سواری می کنند تا به صورت واقعی با علائم ترافیکی آشنا گردند .
وی گفت: روزانه تقریبا در سه شیفت آموزشی برای ۱۵۰ الی ۲۰۰ تن از کودکان مدارس مباحث ترافیکی راهنمایی و رانندگی آموزش داده  می شود.
انتهای پیام/
ارائه آموزش های ترافیکی به ده هزار دانش آموز در طول یک سال گذشته نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار