خبر/

مس‌ سونگون بدون سرمربی به نیم‌فصل رسید

1402/10/02 - 09:40 - کد خبر: 105204 نسخه چاپی

نصر:  پس از جدایی امیر میرزاییان از کادرفنی مس‌ سونگون، این تیم کارش را در دور رفت رقابت‌های لیگ آزادگان، بدون سرمربی به پایان برد.

به گزارش نصر، لاله‌های نارنجی، امسال با حفظ سرمربی فصل گذشته خود (یوسف بخشی‌زاده)، جذب چند بازیکن جدید و تیمی عمدتاً بومی به عنوان تنها نماینده آذربایجان‌شرقی، پای به لیگ آزادگان گذاشتند.
مسی‌ها در ابتدای فصل با چهار پیروزی متوالی، قاطعانه به صدر جدول تکیه زدند، تا همه چیز بر وفق‌مرادِ بخشی‌زاده و شاگردانش پیش برود.
در ادامه اما تحمل شش باخت و کسب یک تساوی، تیم مترقی مس‌سونگون را وارد بحرانی عجیب‌وغریب کرد؛ شرایطی که حتی در نهایت بخشی‌زاده را هم وادار به ترک‌ نیمکت مسی‌ها کرد.
پس از کنارگیری سرمربی بومی مس‌سونگون، امیر میرزائیان، که با عنوانی ناآشنا (رئیس دپارتمان فوتبال باشگاه مس‌سونگون ورزقان) درحال فعالیت بود؛ موقتاً جانشین بخشی‌زاده شد.
میزائیان، پنج بار روی نیمکت مس‌سونگون نشست که حاصل آن، دو برد، دو باخت و یک مساوی بود؛ بعد از شکست سنگین نارنجی‌پوشان مقابل فجرسپاسی شیراز در هفته شانزدهم، این همکاری به پایان رسید تا سونگونی‌ها رسماً بدون سکاندار کار را دنبال کنند.
مس‌سونگونِ بدون سرمربی در هفته هفدهم و پایانی نیم‌فصل اول لیگ آزادگان، (چهارشنبه) هفته گذشته، میهمان مس کرمان بود که در این بازی با یک گل نتیجه را به حریف واگذار کرد.
به گزارش ایسنا، سومین باخت متوالی مس‌سونگون درحالی رقم خورد که با بی‌توجهی مدیران این باشگاه،‌ هنوز هم خبری از سرمربی نبود و همین موضوع موج انتقادات علیه مدیریت باشگاه مس‌سونگون را برانگیخته است.
سونگونی‌ها در پایان دور رفت رقابت‌های لیگ‌ آزادگان با عملکرد شش برد، دو مساوی و ۹ باخت و مجموع ۲۰ امتیاز، جایگاه سیزدهم جدول را به خود اختصاص داده‌اند.
پس از جدایی امیر میرزاییان از کادرفنی مس‌سونگون، این تیم کارش را در دور رفت رقابت‌های لیگ آزادگان، بدون سرمربی، به پایان برد؛ اکنون مدیران این باشگاه، در تعطیلات نیم‌فصل فرصت مناسبی را برای تصمیم‌گیری درباره آینده‌ مس‌سونگون و روند نزولی‌اش در اختیار دارند و باید دید سکان‌دار جدید نارنجی‌پوشان بلاخره چه زمانی معرفی خواهد شد.
انتهای پیام/
مس‌ سونگون بدون سرمربی به نیم‌فصل رسید خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار