در تماس تلفنی با 7 استاندار مطرح شد؛

دستور رییس جمهوری بر آمادگی کامل در رویارویی با موج جدید بارندگی ها

1398/02/10 - 11:51 - کد خبر: 1052 نسخه چاپی

نصر: رییس جمهوری در گفت وگوی تلفنی جداگانه با استانداران خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان، بر بسیج و هم افزایی همه دستگاه ها و نهادها و اتخاذ تمهیدات لازم و ضروری و آمادگی کامل در رویارویی با موج جدید بارندگی ها تاکید کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز- دوشنبه- در این گفت وگوهای تلفنی با استانداران، بسیج و هم افزایی همه دستگاهها و نهادها و اتخاذ تمهیدات لازم و ضروری جهت جلوگیری از خسارت های جانی و مالی را در بارندگی های اخیر مورد تاکید قرار داد.

رییس جمهوری همچنین با قدردانی از تلاش‌های ستاد مدیریت بحران و همه دستگاه ها و نهادهای دولتی، عمومی و نظامی، بر لزوم هوشیاری همگانی نسبت به آغاز موج دوم بارندگی ها تاکید کرد.
روحانی از استانداران مذکور خواست با تقویت هماهنگی و هم افزایی امکانات و تجهیزات همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط، نسبت به مواجهه با حوادث احتمالی کاملا آمادگی داشته باشند.
در این تماس های تلفنی، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی، احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، فریدون همتی استاندار هرمزگان، محمد جواد فدایی استاندار کرمان، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی، سید موسی خادمی استاندار لرستان و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز گزارشی از وضعیت منطقه و تدابیر اتخاذ شده برای رویارویی با افزایش احتمالی بارندگی ها و مدیریت مناسب اوضاع ارایه کردند.

انتهای پیام/

دستور رییس جمهوری بر آمادگی کامل در رویارویی با موج جدید بارندگی ها نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار