معرفی رنگ سال 2024 |

رنگ سال 1403 چه رنگی است؟

1402/10/02 - 08:32 - کد خبر: 105199 نسخه چاپی

نصر: امسال نیز همانند سال‌های گذشته، موسسه پنتون رنگ سال جدید را معرفی کرد.

به گزارش نصر، این موسسه که به عنوان یکی از معتبرترین مؤسسات در زمینه رنگ و طراحی شناخته می‌شود، هر ساله با توجه به شرایط مختلفی که در جامعه و اقتصاد و حتی سیاست وجود دارد، یک رنگ را به عنوان رنگ سال انتخاب می کند. رنگ سال 2024 یا همان رنگ سال ۱۴۰۳ که امسال معرفی شده است، رنگ نارنجی هلویی است.
با توجه به اینکه رنگ نارنجی هلویی رنگی پرشور و پرانرژی است، احتمالاً باید منظور این موسسه از انتخاب این رنگ، بیان پویایی و شادابی در سال ۲۰۲۴ باشد. در هر صورت، همانطور که می‌دانید، رنگ سال همواره در صنعت طراحی و تولید محصولات بسیار مهم است و تأثیر بسزایی در فضای کاری و فضای عمومی دارد.

رنگ سال ۲۰۲۴ چه رنگی است
WGSN ابتدا رنگ هلویی را به عنوان یک رنگ کلیدی برای سال 2024 پیش‌بینی کرد که با تمرکز بر سبک‌های زندگی متعادلی که بدن و ذهن را تغذیه می‌کند، هماهنگ است. انتقال آن به رنگ سال 2024 نشان دهنده اهمیت رنگ نارنجی به عنوان یک سایه همه‌کاره و فرا فصلی است. با انعکاس تعهد WGSN به اهداف ماندگاری رنگ و پایداری، ویژگی‌های ترمیمی Apricot Crush در سراسر مد، زیبایی، فضای داخلی و فناوری مصرف‌کننده جذاب خواهد بود. این روشنایی متعادل کننده یک رنگ ویتامین فعال کننده است که یک رویکرد طیف کامل برای سلامت و تندرستی را در بر می گیرد. با احتساب فواید طبیعی سرشار از ویتامین و آنتی اکسیدان زردآلو و پرتقال، از زیبایی موجود در طبیعت نیز بهره می برد. در زمان‌های عدم اطمینان زیاد، Apricot Crush همچنان اهمیت خود را تایید می‌کند و به عنوان رنگی پر از امید و مثبت عمل می‌کند.
در سال 2023 دنیا با چالش‌ها و مشکلات بسیار متعددی نظیر تغییرات اقلیمی، جنگ و بیماری مواجه شد. از این رو رنگ هلویی را که رنگی آرامش بخش است به نشانه امید برای روزهای خوب و صلح در جهان به عنوان رنگ سال 1403 انتخاب نمودند.


رنگ مو سال ۱۴۰۳ چه رنگی است
از جمله ایده‌­های تغییر و تازه­سازی در ظاهر و استایل، توجه به رنگ مو سال ۱۴۰۳ و استقبال از آن است. از آنجایی که رنگ سال 2024 و رنگ مو سال ۱۴۰۳ ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و باید نوعی تناسب بین آن‌ها وجود داشته باشد، شناخت رنگ مو جدید سال اهمیت پیدا می‌­کند. علی رغم رنگ سال که یک رنگ مشخص می­‌باشد، رنگ مو سال جدید می‌­تواند رنگ‌­های متنوعی را شامل باشد. در حقیقت رنگ مو سال باید خصوصیات بارزی داشته باشد. مثلا هیجان ­انگیز و خلاقانه باشد و بین رنگ منتخب و رنگ پوست و رنگ چشم فرد هماهنگی و تطبیق وجود داشته باشد. بر این اساس رنگ موهای سرد گزینه­‌های مناسبی برای پوست‌های سرد و رنگ‌های گرم مناسب برای پوست‌های گرم هستند.


رنگ مانتو سال ۱۴۰۳ چه رنگی است
رنگ مانتو سال ۱۴۰۳ همان رنگ سال 1403 که رنگی فوق‌­العاده باطراوت و شاداب است، می‌باشد. این رنگ را به شکل‌های مختلفی می‌توان ست کرد و بر جذابیت آن افزود. رنگ سال 1403 امکان تلفیق طرح‌های سنتی و مدرن را هم می‌دهد. این رنگ خاص و جذاب که با نام رنگ پنکیکی هم شناخته میشود، مختص سن خاصی نبوده و همه می­توانند طبق سلیقه خود در استایل شخصی از آن بهره‌­مند شوند.

ست کردن رنگ سال 2024
به عنوان کسی که از رنگ ترند سال استقبال می‌­کند، حتما دغدغه اینکه رنگ سال 2024 با چه رنگی ست می­‌شود را دارید. در اصول ست کردن رنگ مد 1403 به عنوان یک رنگ گرم و انرژی­‌زا، انواع رنگ‌های سرد و خنثی را می‌توان به کار برد. در حالت کلی نیز ترکیب آن را بسیاری از رنگ‌ها، نتیجه مطلوب را می‌دهد.


ست کردن رنگ سال 1403 و آبی یخی
یکی از رنگ‌های ملایم و زنده که ترکیب آن با رنگ هلویی، چلوه زیبایی به استایل شما می‌بخشد، رنگ آبی یخی می‌باشد. می‌توانید از شلوار آبی یخی، کت و تیشرت سفید و یا با خرید شومیز هلویی به عنوان لباس عید برای استایل عید خود استفاده کنید.


ست کردن رنگ سال 1403 و سفید
رنگ سفید جزء رنگ‌هایی است که اگر با رنگ‌های دیگر به درستی ست شود، استایل زنانه فوق العاده‌ای برای افراد می‌سازد. ترکیب رنگ سال 1403 و سفید نیز جلوه و زیبایی بسیاری به استایل شما می‌بخشد.

 
پیش بینی رنگ بهار و تابستان 1403
تا به­ حال رنگ سال 1403 تا به حال رسما اعلام نشده است و فقط پیش­بینی‌­هایی صورت گرفته و بیشتر مطالب حاکی از شنیده‌­هاست. با این حال، به احتمال قریب به یقین رنگ هلویی همان رنگ بهار و تابستان 1403 خواهد بود. با آگاهی از این رنگ و به کار بردن بهترین ترکیب رنگ‌ها در استایل شخصی و دکور منزل می­‌توانید حسابی بدرخشید.
انتهای پیام/
رنگ سال 1403 چه رنگی است؟ نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار