خبر/

تشکر مدیرعامل باشگاه تراکتور از نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی/ آیت الله آل‌هاشم: پیگیر مطالبات جوانان هستیم 

1402/10/02 - 08:04 - کد خبر: 105197 نسخه چاپی

نصر: «هوشنگ نصیرزاده» مدیرعامل باشگاه تراکتور طی تماس تلفنی با آیت الله آل‌هاشم، از حُسن توجه ایشان به مطالبه باشگاه و هواداران تراکتور قدردانی کرد.

به گزارش نصر، هوشنگ نصیرزاده طی تماس تلفنی با آیت الله آل هاشم، نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، از بیانات ایشان در خطبه‌های نماز جمعه تبریز پیرامون ضرورت ترمیم و تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) در راستای اهداف کادرفنی تراکتور، تقدیر و تشکر کرد.
نصیرزاده در این تماس تلفنی با اشاره به همکاری نزدیک باشگاه تراکتور و اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، گفت: خوشبختانه با همت آقای ستوده‌نژاد، ورزشگاه به طور کامل بازسازی شده است. اما تعویض چمن ورزشگاه پروژه زمان‌بر است که اداره کل ورزش و جوانان استان به دنبال دریافت بودجه لازم از وزارت ورزش بوده تا در موقعیت مناسب چمن را تعویض کند و باشگاه در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان پیگیر موضوع است.
آیت الله آل هاشم نیز در این گفت‌وگو با قدردانی از خدمات و تلاش‌های «محمدرضا زنوزی» در زمینه افزایش نشاط اجتماعی، بیان کرد: توجه به مطالبه جوانان و پیگیری دغدغه‌ هواداران تراکتور به‌عنوان بخشی از عموم مردم همواره مورد تاکید قرار دارد و در همین راستا خواستار تحقق مطالبه باشگاه تراکتور و هوادارانش هستم تا انشالله شاهد موفقیت‌های تیم مردمی تراکتور باشیم.
انتهای پیام/
تشکر مدیرعامل باشگاه تراکتور از نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی/ آیت الله آل‌هاشم: پیگیر مطالبات جوانان هستیم  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار