سرپرست مخابرات منطقه زنجان؛

مخابرات زنجان، رتبه دوم کشور در ارزیابی عملکرد را کسب کرد

1398/10/07 - 12:45 - کد خبر: 10519 نسخه چاپی

نصر: سرپرست مخابرات منطقه زنجان گفت: مخابرات این منطقه در ارزیابی که از سوی معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران و بر اساس تحلیل عملکرد عملیاتی و شاخص‌های مالی انجام شد از رتبه دهم امسال به رتبه دوم کشوری صعود کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، همایون دلجویی امروز در جلسه هفتگی کنترل پروژه مخابرات منطقه زنجان، افزود: این ارزیابی در بخش‌های مالی، تجاری، مشتریان، تنظیم مقررات و شبکه صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: کسب رتبه دوم کشوری توسط مخابرات زنجان، شایسته همت والای کارکنان است.
دلجویی خاطرنشان کرد: کسب این رتبه در شان و پاسداشت همت والای همکاران بوده و امیدوارم ضمن بالا رفتن یک پله دیگر، شاهد اختصاص رتبه اول در کشور باشیم.
دلجویی افزود: با توجه به شناختی که از همت و تعهدات کارکنان مخابرات منطقه زنجان دارم این جایگاه، شایسته فعالیت‌ها است.
سرپرست مخابرات منطقه زنجان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند سال جاری، اظهار داشت: با توجه به تاکید مدیرعامل شرکت مخابرات ایران مبنی بر عدم حمایت از نامزدها در محیط اداری، این مهم را در مخابرات منطقه زنجان بر خود وظیفه می‌دانیم.
وی تصریح کرد: رسالت اصلی مخابرات، تلاش برای برقراری ارتباطات و حفظ و پایداری آن است.
در ادامه این جلسه، وضعیت پروژه‌های در حال اجرای استان زنجان در حوزه تلفن ثابت، تلفن همراه، فیبر نوری، ADSL ( اینترنت بر بستر سیم )، FTTH ( اینترنت پرسرعت فیبر نوری ) نیرو و سوئیچ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
هم‌اکنون ۴۲۸ هزار شماره تلفن ثابت منصوبه در استان زنجان وجود دارد که حدود ۳۲۱ هزار مورد از آن‌ها فعال است.
همچنین حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار خط تلفن همراه در این استان فعال است که حدود ۲۵۵ هزار، دائمی و حدود یک میلیون و ۶۰ هزار نیز خط اعتباری است و ضریب نفوذ تلفن همراه در زنجان ۱۲۵ درصد است.
انتهای پیام/
مخابرات زنجان، رتبه دوم کشور در ارزیابی عملکرد را کسب کرد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار