جعفری خبر داد:

راه اندازی پردیس سینمایی در مرکز همایش‌های بین المللی خاوران تبریز

1402/10/01 - 11:09 - کد خبر: 105174 نسخه چاپی

نصر: مدیر مرکز همایش های بین المللی شهرداری تبریز از امکان سنجی و اقدامات اولیه برای راه اندازی پردیس سینمایی در مرکز همایش های خاوران خبر داد.

به گزارش نصر، منوچهر جعفری امروز در چهل و چهارمین قرار خدمت شهرداری تبریز که در حوزه منطقه ۹ برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی های انجام یافته با حوزه هنری آذربایجان شرقی، مقرر شده چهار سالن موجود بر اساس استاندارهای موجود تجهیز شده و در این مرکز، کاربردی فرهنگی گرفته و در قالب پردیس سینمایی آغاز به فعالیت کنند.
 او با اشاره به اهتمام این مجموعه جهت تکمیل نواقص موجود در سالن های مرکز همایش ها، گفت: تامین نورپردازی و سیستم‌ صوتی و خرید تی وی وال از مهمترین مسائل موجود در سالن استاد شهریار است که در این راستا در جهت تکمیل سیستم صوتی، هزینه ای حدود ۲۵ میلیارد ریال صورت گرفته و طی هفته های آینده نصب و بهره برداری کامل خواهد شد.
جعفری افزود: سیستم گرمایش ، تهویه، سرمایش، آتش نشانی و اعلان حریق این مرکز نیز در حال اتمام و بهره برداری کامل است که در راستای افزایش امنیت و سلامت مرکز و مراجعین تیم مدیریت بحران مرکز با هماهنگی سازمان آتش‌نشانی، اورژانس و مدیریت بحران شهرداری تشکیل و تفاهم ‌نامه‌ای نیز در این خصوص امضا شده است.
مدیر مرکز همایش‌های بین المللی شهرداری تبریز همچنین از تکمیل موتورخانه این مرکز با همکاری اداره گاز تا بیست روز آینده خبر داد و گفت: تامین اعتبار برای نرده کشی و اماده سازی طرح اجرایی این طرح ، خرید پله برقی و آسانسورهای مورد نیاز از مهمترین اقدامات حال حاضر مرکز بشمار می رود.
جعفری خاطرنشان کرد: در راستای توسعه وگسترش فعالیتهای فرهنگی و هنری تا تاریخ بیستم اسفند برنامه ریزی کامل جهت برگزاری رویدادهای مختلف در مرکز انجام گرفته و برخی برنامه های ارگانی نیز در حال تکمیل است.
انتهای پیام/
راه اندازی پردیس سینمایی در مرکز همایش‌های بین المللی خاوران تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار