رئیس اتحادیه میوه و تره بار تبریز خبر:

تامین میوه شب یلدا در تبریز

1402/09/30 - 14:42 - کد خبر: 105158 نسخه چاپی

نصر: رئیس اتحادیه میوه و تره بار تبریز گفت: انار و هندوانه مصرفی شب یلدای شهروندان تبریزی بر اساس پیش بینی مصرف سرانه و شرایط بازار تامین شده و به وفور برای تمام طبقات جامعه در بازار موجود است.

به گزارش نصر، صدیقی علا گفت: یکصد دستگاه کامیون ۱۰ تنی هندوانه وارد بازار تبریز شده است و در میدان‌های تره بار عرضه می‌شود.
وی افزود: در ۸۰۰ واحد صنفی میوه فروشی شهر تبریز هم هندوانه و انار با قیمت‌های مناسب در حال عرضه است.
وی قیمت خرده فروشی هر کیلو هندوانه را ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: انار هم به قیمت هر کیلو ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار ریال عرضه می‌شود.
عضو هیات مدیره اتاق اصناف ایران همچنین از شهروندان خواست در صورت داشتن شکایت در مورد قیمت یا کیفیت میوه‌های شب یلدا با شماره ۱۲۴ صنعت، معدن و تجارت به طور شبانه روزی تماس بگیرند.
صدیقی علا با بیان اینکه دولت به خوبی مسئولیت خود را در خصوص بازار میوه ایفا کرده و نقش نظارتی دارد افزود: به این ترتیب نظارت بر کمیت و کیفیت محصولات در بازار موجب شده تا شوک به بازار و قیمت‌ها وارد نشود.
وی با اشاره به اینکه با این روش نظارتی به طور مثال امکان نظارت بر قیمت و کیفیت از طریق فاکتور امکان پذیر است گفت: اکنون بازرسان اتاق اصناف، صمت و جهادکشاورزی کنترل خوبی بر بازار دارند و امکان گران فروشی به علت ایجاد رقابت و تنوع وجود ندارد.
انتهای پیام/
تامین میوه شب یلدا در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار