خبر/

مجتمع تابلو فرش، مطالبه امام جمعه سردرود 

1402/09/30 - 12:51 - کد خبر: 105140 نسخه چاپی

نصر: امام جمعه سردرود گفت: یکی از مطالبه ها انجام نیافته و آن هم مجتمع تابلو فرش است که افتخار شهر سردرود بوده و اگر فعال باشد امکانات زیادی می توان به شهر آورد.

به گزارش نصر، "حجت الاسلام و المسلمین جلیل جلیلی" امام جمعه شهر سردرود در آیین افتتاحیه ساختمان جدید آتش نشانی شهر سردرود گفت: در شهر ما در طول یک سال اخیر تحولاتی رخ داده است، از فعالیت های آقای مولاخواه شهردار سردرود لذت می برم، در کنار مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر اسرائیل و... جای یک مرگ نیز خالی است، آن هم مرگ بر مسئول خائن است. 
وی ادامه داد: به یاد دارم که در زمان معارفه آقای شهردار مطالبی را بیان کردیم و از شورا و شهرداری مطالبه کردیم که خوشبختانه برخی از آن ها انجام یافته است؛ یکی از آن مطالبه ها پل خروجی بود که به سرانجام هایی رسیده است، موضوع دیگر فاضلاب است که حفاری های آن شروع شده اما روند به کندی پیش می‌رود و نیاز است سرعت بگیرد، مسیرگشایی ها، سالم سازی متن شهرداری از فساد و رانت های احتمالی که بحمدالله انجام یافته است. 
امام جمعه سردرود اظهار کرد: یکی از مطالبه ها انجام نیافته و آن هم مجتمع تابلو فرش است که افتخار شهر سردرود بوده و اگر فعال باشد امکانات زیادی می توان به شهر آورد.
جلیلی گفت: اگر مسئول کار خود را به درستی انجام دهد و در خدمت مردم باشد در قلب مردم جای می‌گیرد و اگر کسی رضایت مردم را کسب کند رضایت خدا را نیز کسب می‌کند. 
انتهای پیام/
مجتمع تابلو فرش، مطالبه امام جمعه سردرود  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار