خبر/

بهره برداری از دومین گلخانه عینالی

1398/10/07 - 12:09 - کد خبر: 10512 نسخه چاپی

نصر: گلخانه دوم عینالی در راستای افزایش تولیدات گل و گیاه و مدیریت هزینه ها توسط همکاران خدوم و هنرمند سازمان عون بن علی بصورت امانی ساخته شد.

به گزارش نصر،  فیروزیان مدیرعامل این سازمان با ذکر این خبر بیان داشت: در راستای افزایش تولیدات گل و گیاه و مدیریت هزینه ها گلخانه دوم عینالی توسط همکاران خدوم و هنرمند سازمان در کمترین زمان با کمترین قیمت و بهترین سازه از لحاظ مقاومت و کیفیت نسبت به نمونه مشابه ساخته شد.
 

 

فیروزیان مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی با اشاره به تولیدات گلخانه و صرفه جویی در هزینه خریدهای سازمان توضیح داد : با احداث این گلخانه ظرفیت تولید گلخانه ها به 270 هزار گلدان در طول سال افزایش یافت که علاوه بر رفع مشکل نگهداری باعث کاهش چشمگیر هزینه ها در خریدهای آتی می گردد.
 مدیرعامل سازمان با بیان اینکه از هم اکنون به فکر برنامه های مرتبط با زیباسازی محیط در طرح استقبال از بهار هستیم، افزود: با مدیریت و برنامه ریزی نیروهای متخصص واحد فضای سبز سازمان، از ابتدای سال بیش از 60 هزار نشاء انواع گل تولید شده که با استفاده از  ظرفیت گلخانه جدید سعی می کنیم تا پایان سال بخش اعظمی از نیاز سازمان به خرید گل های بهاره نظیر انواع ناز صورتی، ناز فرانسه، عقربی، نازگوشتی، همیشه بهار و لاله عباسی را با تولیدات صورت گرفته مرتفع سازیم.
وی با دعوت از تولیدکنندگان برای سرمایه گذاری در این حوزه افزود : از سرمایه گذارانی که مایل هستند در احداث گلخانه های جدید برای تولید و عرضه گل و گیاه از تولید به مصرف و نمایش گل ها مشارکت داشته باشند دعوت به مذاکره و همکاری می کنیم.

انتهای پیام/
بهره برداری از دومین گلخانه عینالی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار