از ابتدای امسال؛

آزادی ۵۱۶ زندانی جرائم غیرعمد در آذربایجان شرقی

1402/09/29 - 21:39 - کد خبر: 105110 نسخه چاپی

نصر: رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۱۶ زندانی جرائم غیرعمد به همت خیّران در استان آزاد شده اند.

به گزارش نصر، خلیل اللهی در مراسم تجلیل از خیّران و صاحبان صنایع فعال در حوزه آزادسازی زندانیان افزود: این استان به برکت وجود خیّران و مشارکت‌های مردمی پیشرو آزادسازی زندانیان غیر عمد است به طوری که  از آغاز سال جاری تاکنون ۵۱۶ زندانی غیر عمد با ۲۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آزاد شده اند.
وی افزود: بیشترین آسیب‌های اجتماعی که متوجه افراد جامعه و جوانان است به علت نبود شغل مناسب است و در استان ما صاحبان صنایع با ورود به کار‌های خیر و اشتغال آفرینی جلوی خیلی از بزهکاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی را می گیرند.
تقی پور رئیس ستاد دیه استان هم در این مراسم گفت: با وجود خیّران و صاحبان صنایع استان قدم‌های موثری برای آزادی زندانیان غیر عمد در استان برداشته شده است.
وی ادامه داد: تبریز جزو معدود شهرهایی است که در آن هزینه مراسم متوفیان برای آزادی زندانیان غیرعمد اختصاص داده می شود و این بزرگترین خدمت و احسان به جامعه است چرا که وقتی فردی بنا به دلایل غیرعمد در زندان است فشارهای اقتصادی خانواده‌های آنان را هم گرفتار آسیب‌های اجتماعی می کند.
انتهای پیام/
آزادی ۵۱۶ زندانی جرائم غیرعمد در آذربایجان شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار