خبر/

آذربایجان شرقی مقام نخست جستجو و نجات کوهستان کشور را به خود اختصاص داد

1402/09/29 - 20:35 - کد خبر: 105107 نسخه چاپی

نصر: کمیته جستجو و نجات هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان بر اساس فعالیت ها و اقدامات انجام گرفته در آیین نامه کمیته جستجو و نجات فدراسیون کوهنوردی توانست مقام نخست را به خود اختصاص دهد.

به گزارش نصر، نهمین گردهمایی روئسای کمیته جستجو و نجات هیئت های کوهنوردی سراسر کشور در محل سالن همایش مدیریت بحران در تهران با حضور ریئس فدراسیون رضا زارعی ، دبیر فدراسیون حسین مقدم،رئیس کمیته جستجو و نجات فدراسیون حمید مساعدیان و روئسای کمیته جستجو و نجات ۲۵ استان برگزار گردید.
رضا زارعی رئیس فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی با بیان اینکه کمیته های فدراسیون، هیئت‌های کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی در استان‌ها و شهرستان‌ها و باشگاه‌ها؛ بازوهای اجرایی فدراسیون هستند، از مسئولین هیئت‌های استان‌ها و مسئولین کمیته جستجو و نجات استان‌ها درخواست کرد؛ با تلاش بیشتر نسبت به آگاه ساختن مسئولین استانی و باشگاه‌ها در خصوص رعایت مسائل ایمنی و ضرورت توجه به آموزش, فدراسیون را در افزایش آگاهی عمومی و کاهش آسیب ها و تلفات ناشی از حوادث کوهستان یاری نمایند.وی آموزش را رکن اصلی هر فعالیت ورزشی خواندند و از مباحث آموزشی به عنوان پایه‌های تربیت نیروهای کارآمد یاد کردند.
در این نشست موضوعاتی در رابطه با جستجو و نجات،اطلاع رسانی به موقع و پیشگیری از حوادث،تشکیل کمیسیون های ایمنی، تشکیل تیم های امداد و نجات درون باشگاهی، امداد گران محلی،آموزش،تفاهم نامه همکاری با نیروی انتظامی و امنیتی برای جلوگیری از سرقت و آتش زدن خودروهای کوهنوردان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
گفتنی است در پایان این نشست از استانهای برتر و پیشکسوتان کمیته های جستجو و نجات در سال 1401 تقدیر به عمل آمد و کمیته جستجو و نجات هیئت کوه نوردی آذربایجان شرقی به خاطر فعالیت های چشمگیر خود و بر اساس اقدامات انجام گرفته در آیین نامه کمیته جستجو و نجات فدراسیون کوهنوردی توانست مقام نخست این بخش را به خود اختصاص دهد . همچنین در این مراسم  از یونس شرق مسئول کمیته جستجو و نجات استان آذربایجان شرقی توسط رئیس فدراسیون کوهنوردی با اعطای لوح تقدیر قدردانی شد.


متن لوح تقدیر رئیس فدراسیون کوه نوردی به این شرح است:

ارجمند گرانمایه جناب آقای یونس شرقی
رئیس محترم کمیته جستجو و نجات هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی
به شکرانه توفیق و پاسداشت همت وثیق جنابعالی و همکاری با کمیته جستجو و نجات فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی در ارتقاء ایمنی و سلامت کوه نوردان، همراهی با ستاد اطلاع رسانی پیشگیری از حوادث کوهستان بعنوان استان اول کشور صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم .بی شک این نوع دوستی ایثار گونه نزد خداوند متعال نیز ماجور خواهد بود.
امید است در عرصه های مختلف زندگی موفق و سربلند باشید و جامعه کوه نوردی در آینده نیز از ثمرات همکاری ارزنده شما بیش از پیش بهره مند باشد.
رضا زارعی – رئیس فدراسیون کوه نوردی و صعود های ورزشی
انتهای پیام/
آذربایجان شرقی مقام نخست جستجو و نجات کوهستان کشور را به خود اختصاص داد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار