رئیس پلیس راهور؛

عملیات عمرانی اتوبان پاسداران عامل اصلی ترافیک تبریز است

1402/09/29 - 14:08 - کد خبر: 105085 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز علت اصلی ترافیک روزهای گذشته این شهر را اجرای عملیات عمرانی اتوبان پاسداران عنوان کرد.

به گزارش نصر، سرهنگ "جهانگیر جهانگیری" روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به عملیات عمرانی محور پاسداران و تراکم ترافیک در ورودی این بزرگراه بسیاری از رانندگان مسیر تردد خود را از چایکنار و خیابان های هسته مرکزی انتخاب می کنند و در زمان های اوج ترافیک، تراکم های شدیدی در خیابان های مرکزی شاهد هستیم.
وی از شهروندان درخواست کرد از وسائط نقلیه عمومی برای ترددهای شهری خود استفاده کرده و از آوردن وسائط نقلیه شخصی به خصوص در روزهای چهار شنبه و شنبه به هسته مرکزی تبریز خودداری کنند.
رئیس پلیس راهور تبریز با بیان اینکه عملیات عمرانی پاسدران در مراحل پایانی است، خاطرنشان کرد: سعه صدر و حوصله شهروندان در زمان های ترافیک مورد انتظار است و همکاری با ماموران پلیس راهور می تواند در بازگشایی مسیرهای پرافیک کارساز باشد.
اتوبان پاسداران یا کنارگذر شمالی تبریز، به طول ۱۶ کیلومتر، در امتداد دامنه رشته‌کوه عینالی، طرح تبادل امام علی واقع در شرق تبریز را به میدان آذربایجان واقع در شمال غرب این شهر متصل می‌کند.
این بزرگراه، در واقع بخشی از (بزرگراه تهران– تبریز) است.
انتهای پیام/
عملیات عمرانی اتوبان پاسداران عامل اصلی ترافیک تبریز است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار