سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تاکید کرد:

تاکید بر تسریع و تسهیل در ارائۀ خدمات درمانی و بیمه ای به جامعۀ ایثارگری آذربایجان شرقی

1402/09/29 - 10:06 - کد خبر: 105070 نسخه چاپی

نصر: سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی بر تسریع و تسهیل در ارائۀ خدمات درمانی و بیمه ای به جامعۀ معزّز ایثارگری استان تاکید کرد.

به گزارش نصر، علی اکبر سلمانی در جلسۀ بررسی راه‌های پوشش نیازهای بیمه‌ای جامعۀ ایثارگری استان خصوصاً بیمه تکمیلی تاکید کرد: رسیدگی به مشکلات و تسهیل در روند خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری در حوزه درمان از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران متولی خدمت رسانی به خانواده‌های بزرگوار شهدا و ایثارگران بوده و در چارچوب وظایف ذاتی خود مسایل و چالش های بیمه ای جامعۀ هدف را تا حصول نتایج مطلوب و رفع مشکلات احتمالی، با جدیت دنبال می کند.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی عنوان کرد: حوزه درمان یکی از مهم ترین بخش‌های خدماتی بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و اصلی‌ترین خدمت درمانی این بنیاد نیز بیمه تکمیلی است و بر این اساس تلاش می شود در مسیر ارائه مطلوب این خدمت از تمام ظرفیت، امکانات و توانمندی‌های خود و موسسات تابعه استفاده کنیم.
سلمانی خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به طور پیوسته فرایندهای بیمه گری و امور اجرایی قرارداد درمان بیمۀ تکمیلی خانوادۀ معزّز شهدا و ایثارگران عزیز را مورد پایش قرار می دهد تا خدمات باکیفیت به جامعۀ هدف ارائۀ و نهایتاً رضایت حداکثری ایشان جلب شود.
در این جلسه برخی از حاضران در سخنانی جداگانه، نقطه نظرات خود در خصوص محور جلسه و همچنین موضوعات دیگرِ مرتبط با حوزۀ بیمه ای ایثارگران را مطرح کردند.
انتهای پیام/
تاکید بر تسریع و تسهیل در ارائۀ خدمات درمانی و بیمه ای به جامعۀ ایثارگری آذربایجان شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار