فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی؛

سارقان خودرو وانت در تبریز دستگیر شدند

1402/09/28 - 18:03 - کد خبر: 105048 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری ۶ سارق خودرو و مالخر و کشف سه دستگاه خودروی وانت مزدای مسروقه در این ارتباط خبر داد.

به گزارش نصر، سردار" علی محمدی " روز سه شنبه با اعلام خبر افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت سریالی خودروهای وانت مزدا در تبریز، تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات فنی، چهار سارق و ۲ مالخر را شناسایی و متهمان را در ۲ عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند و به مقر پلیس دلالت دادند.
سردار"محمدی" اضافه کرد: متهمان در مواجهه با مستندات و ادله پلیس، به سرقت سه دستگاه خودروی وانت مزدا، چهار دستگاه موتورسیکلت و سه فقره سرقت از خانه باغ ها در تبریز اعتراف کردند.
این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد:اموال مسروقه کشف شده به مال باختگان تحویل شد.
محمدی با بیان اینکه مقابله با سرقت از اولویت های اصلی پلیس است، از شهروندان درخواست کرد: به هشدارها و توصیه های پلیس در زمینه پیشگیری از سرقت توجه کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/
سارقان خودرو وانت در تبریز دستگیر شدند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار