کنعانی مطرح کرد:

تحقیقات بین‌ المللی در مورد زنده به گور کردن مجروحان بیمارستان «کمال عدوان» ضروری است

1402/09/27 - 15:00 - کد خبر: 104995 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار تصاویری از تخریب بیمارستان‌ها توسط رژیم صهیونیستی عنوان کرد: تصاویر منتشر شده در پی عقب نشینی نظامیان رژیم صهیونیستی از بیمارستان کمال عدوان نشان می دهد که تعدادی از مجروحان توسط بولدوزر در محوطه بیمارستان زنده به گور شده اند.

به گزارش نصر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: چهره واقعی و خوی ضدبشری رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه بیش از هر زمان دیگری نمایان شده است.
وی ادامه داد: پس از کشتار صدها فلسطینی و اقدام صهیونیست‌ها در ممانعت از انتقال پیکر آنها به بیرون، محوطه بیمارستان «شفا» در غزه به گور جمعی تبدیل شده است.
کنعانی با انتشار تصاویری از تخریب بیمارستان‌ها توسط رژیم صهیونیستی عنوان کرد: تصاویر منتشر شده پس از عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از «بیمارستان کمال عدوان»، نشان می‌دهد که برخی بیماران و مجروحان در محوطه بیمارستان توسط بلدوزرها زنده به گور شده‌اند. تحقیقات بین المللی در مورد این موضوع ضروری است.
گفتنی است؛ روز گذشته «منیر البرش» مدیرکل بهداشت غزه در گفت‌وگو با الجزیره تاکید کرد که رژیم صهیونیستی بیمارستان کمال عدوان را به طور کامل تخریب کرده و این بیمارستان اکنون قادر به خدمات رسانی نیست.
وی همچنین گفت که رژیم صهیونیستی اجساد شهدا را در یک چاله بزرگ در بیمارستان کمال عدوان دفن کرد.
انتهای پیام/
تحقیقات بین‌ المللی در مورد زنده به گور کردن مجروحان بیمارستان «کمال عدوان» ضروری است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار