گزارش نصر از تالار هتل لاله پارک تبریز/

شرکت آسیاژوله ۳۰ ساله شد + فیلم

1402/09/27 - 13:57 - کد خبر: 104993 نسخه چاپی

نصر: جشن ۳۰ سالگی تاسیس شرکت آسیا ژوله با حضور عاملان فروش روغن موتور لوبرینو سراسر کشور در تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، در این همایش « عبدالرحمن نزهت زاده » نایب رئیس شرکت آسیا ژوله و یکی از موسسین این شرکت به سالروز تاسیس شرکت اشاره نموده و گفت: این شرکت در سال ۱۳۷۲ جهت تولید گریس های خاص صنعتی در یک محیط کوچک افتتاح شد.
وی افزود: باعث افتخار مجموعه هست که امروز با افزایش فضای تولید فاز جدید هم در حال افتتاح می باشد.
نزهت زاده درخصوص مقدار تولید این شرکت اذعان داشت: پس از گذشت چندین سال از تاسیس این شرکت امروزه با تولید بیش از ۳۰۰ نوع گریس توانسته ایم نیازهای عمده کشور را در این حوزه رفع کنیم.
این گزارش حاکی است؛ در ادامه این ویژه برنامه «احسان نطاقی» مدیر کارخانه شرکت آسیا ژوله گفت: در سال ۹۳ در فاز جدید کارخانه توانستیم با شرکت لوبریتالیا قرار داد همکاری ببندیم و تحت لیسانس ایتالیا تا امروز روغن های مورد نیاز را تولید کنیم.
وی ادامه داد: در سال ۹۶ شروع به تولید انواع روغن موتورهای بنزینی و دیزلی کردیم که به لحاظ کیفیت مورد استقبال مصرف کننده گان سراسر کشور  قرار گرفت.
مدیر کاخانه شرکت آسیاژوله به فاز جدید این مجموعه اشاره کرد و گفت: در نظر داریم با افتتاح فاز جدید مجموعه سبد کالای مجموعه را با متدهای روز دنیا تکمیل کنیم.


 در توضیح های تکمیلی آقای آزاد نزهت زاده به عنوان مدیر بازرگانی مجموعه به فرایندهای دست و پاگیر و بروکراسی اداری موجود برخی ادارات دولتی اشاره و چالشهایی را در این خصوص مطرح نمود و خواستار رفع موانع شد.
انتهای پیام/
شرکت آسیاژوله ۳۰ ساله شد + فیلم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار