رقابت‌های هندبال لیگ دسته دو آقایان کشور؛

نتایج چهارمین روز مسابقات هندبال لیگ دو کشور

1398/10/07 - 10:45 - کد خبر: 10496 نسخه چاپی

نصر: رقابت‌های هندبال لیگ دسته دو آقایان کشور در گروه سه به میزبانی شهرستان نقده، چهارمین روز خود روز گذشته را با برگزاری سه دیدار دیگر پشت سر گذاشت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، رییس هیات هندبال نقده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: در این دوره از رقابت‌ها ۲۰۰ ورزشکار در قالب ۹ تیم از استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، قزوین، زنجان، همدان و کردستان حضور دارند و در دیدارهای روز چهارم تیم هندبال نقده با نتیجه 27 بر 26 و با اختلاف یک گل هیات هندبال بانه را در خانه خود شکست داد و در صدر جدول قرار گرفت؛ در این میان تیم تبریز با 28 گل زده توانست سلماس را شکست دهد و تیم زنجان با نتیجه 27 بر 25 در مقابل مراغه پیروز شد. 
علی تنها بیان کرد: تیم هیات هندبال نقده تا پایان روز چهارم به سه پیروزی و یک تساوی دست یافته‌است.
رییس هیات هندبال نقده گفت: این تیم‌ها در مرحله مقدماتی لیگ دسته دو کشور از سه دی ماه به مدت ۶ روز در سالن ورزشی دانشگاه پیام‌نور این شهرستان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و پس از پایان مرحله مقدماتی دو تیم برتر به مرحله نهایی این دوره از مسابقات راه خواهند یافت.
نقده یکی از مهمترین قطب‌های رشته ورزشی هندبال در آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود که در رده‌های مختلف تاکنون عناوین فراوانی را در سطح کشور به خود اختصاص داده‌است.
اوایل آذرماه امسال تیم نونهالان هندبال نقده به عنوان نماینده استان در رقابت‌های قهرمانی منطقه سه کشور به عنوان قهرمانی دست یافت و به مرحله کشوری رسید.
انتهای پیام/
نتایج چهارمین روز مسابقات هندبال لیگ دو کشور خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار