خبر/

۶۰ فلسطینی براثر حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به شمال غزه شهید شدند

1402/09/26 - 20:20 - کد خبر: 104950 نسخه چاپی

نصر: شبکه المیادین گزارش داد که بر اساس آمار اولیه ۶۰ فلسطینی بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به جبالیا در شمال غزه شهید شدند.

به گزارش نصر، نظامیان صهونیست بطور وحشیانه مناطقی از غزه از جمله الشجاعیه، محله الزیتون و حجر الدیک در نوار غزه را گلوله توپ هدف قرار دادند.
المیادین همچنین گزارش داد که طی سه ساعت گذشته، جنگنده های رژیم اشغالگر اسرائیل ۴ منزل مسکونی را در مناطق الدرج، الصحابه، المشاهره و التفاح هدف قرار دادند که این حملات موجب شهید و زخمی شدن تعداد زیادی از ساکنان منطقه شد.
این شبکه لبنانی به نقل از مقاومت اسلامی لبنان گزارش داد که پایگاه نظامیان صهونیست در جل العلم را با سلاح های مناسب هدف قرار داده است و گلوله ها بصورت مستقیم به هدف اصابت کردند.
همچنین خبرنگار المیادین مستقر در جنوب این کشور گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی صحرای حمول در مجاورت شهر النقاوره را با گلوله توپ هدف قرار داد و جنگنده های این رژیم لبنان ارتفاعات جبل الباط بین شهرهای عیترون و مارون الراس را بمباران کردند.
بر اساس این گزارش، مقاومت اسلامی لبنان نیز تجهیزات فنی و جاسوسی که توسط رژیم صهیونیستی در مزارع دوفیف در حال نصب بود را با سلاح های مناسب هدف قرار داد و از بین برد.
رسانه های اسرائیلی نیز گزارش دادند که ۶ موشک شلیک شده از سوی لبنان در منطقه مارگالیوت در شمال سرزمین های اشغالی سقوط کرده است.
با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین اشغالی کرده است.
به تازگی روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.
بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.
در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز معتقدند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.
انتهای پیام/
۶۰ فلسطینی براثر حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به شمال غزه شهید شدند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار