دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)؛

حضرت زهرا (س) الگوی کاملی برای حق طلبی و عدالت خواهی است

1402/09/25 - 22:33 - کد خبر: 104936 نسخه چاپی

نصر: دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: حضرت زهرا (س) الگوی کاملی برای حق طلبی و عدالت خواهی است.

به گزارش نصر، آیت‌الله رضا رمضانی عصر شنبه در مراسم عزاداری ایام فاطمیه که در حسینیه تیپ میرزا کوچک خان لنگرود برگزار شد، اظهار کرد: اخلاق، اندیشه و فکر کردن باعث می‌شود انسان هیچگاه در زندگی دچار لغزش نشود.
دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با بیان اینکه بهترین زمان برای تثبیت ایمان دوره جوانی است و توبه در این دوره، زمینه را برای رشد انسان فراهم می‌کند، افزود: ایمان به انسان هویت و قدرت حضور می‌دهد و ترس را از انسان می‌زداید.
آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه اگر قلب انسان دچار قساوت شود حقیقت را قبول نمی‌کند، ادامه داد: اگر قلب که دریچه ورودی حقایق است سیاه شود آن موقع واقعیت‌ها را درک نمی‌کنیم.
وی با اشاره به وجود بحران بی‌هویتی در غرب تصریح کرد: بسته‌های آموزشی در مدارس غربی افراد را سکولار تربیت می‌کند.
آیت الله رمضانی با بیان اینکه با وجود همه تلاش دشمنان، دنیای امروز گرایش به معنویت پیدا کرده است، گفت: امروزه کلینیک‌های هویت شناسی در دنیا به وجود آمده تا افراد خودشان را باور کنند و بشناسند.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه انسان فکور می‌تواند در جامعه خدمت‌گزار باشد، اضافه کرد: عالمان دینی با سخنان خود قلوب را تسخیر می‌کردند.
وی با بیان اینکه باید با اهل فکر همنشینی و مشورت کرد، افزود: در دوران جوانی ویژگی‌هایی نظیر حق‌طلبی، حق‌گویی و عدالت خواهی بیشتر نمایان است.
آیت‌الله رمضانی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی، تاکید کرد: جوانان اهل فریب نیستند و به دنبال دانستن حق هستند.
وی با تاکید بر اینکه حضرت زهرا (س) الگوی کاملی برای حق طلبی، اصلاح‌گری، عدالت خواهی هستند، تصریح کرد: همه جوانان می‌توانند در عدالت، زهد، ولایت‌پذیری و… حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار دهند.
انتهای پیام/
حضرت زهرا (س) الگوی کاملی برای حق طلبی و عدالت خواهی است خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار