خبر/

برگزاری اولین دوره مسابقات کاپ آزاد سنگ نوردی تبریز + فیلم

1402/09/25 - 18:22 - کد خبر: 104925 نسخه چاپی

نصر: اولین دوره مسابقات کاپ آزاد سنگ نوردی تبریز با حضور ورزشکارانی از ۱۶ استان کشور به میزبانی مجموعه دکتر فیت تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، اولین دوره مسابقات کاپ آزاد سنگ نوردی تبریز روز جمعه ۲۴ آذرماه به میزبانی مجموعه دکتر فیت تبریز برگزار شد.
این دوره از مسابقات با حضور ۵۱ نفر از ۱۶ استان بصورت سه مرحله ای برگزار گردید. مرحله اول با فرمت بلدر جم در دو گروه انجام شد. ۲۰ نفر در مرحله نیمه نهایی به رقابت پرداخته و در نهایت ۶ نفر به مرحله فینال راه یافتند. 
منصور آقایی مدیرمجموعه ورزشی دکتر فیت در این مسابقات گفت: در این مسابقات ورزشکارانی از ۱۶ استان کشور باهم به رقابت پرداختند و در پایان ۶ نفر در فینال حضور یافتند که تمامی این افراد جزو ملی پوشان کشورمان بودند.
وی افزود: حضور تعداد زیادی از ورزشکاران ملی پوش نشان دهنده سطح کیفی بالای این مسابقات بود که در حد کشوری برگزار شد.
در ادامه میرعلی آقاسیدی رئیس هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان هم که در این مسابقات حضور یافته بود، با اشاره به ظرفیت های این رشته اظهار داشت: کوهنوردی از شاخه های مختلفی تشکیل شده است که در سال های گذشته بخش صعودهای ورزشی هم پیشرفت خوبی داشته و در کنار کوهنوردی بخش قهرمانی نیز رونق یافته است.
امین حیدی از ورزشکاران حاضر در این مسابقات نیز با تقدیر از میزبانی شایسته این رقابت ها تصریح کرد: در ایران کمترین مجموعه ای را می توان مشاهده کرد که خوشبختانه در تبریز وجود دارد و امیدواریم چنین مجموعه های افزایش پیدا کند تا بیشتر شاهد برگزاری چنین مسابقاتی باشیم.

مقام های کسب شده:
مقام اول: ایمان آرزه از تهران
مقام دوم: کسری روحانی از تهران
مقام سوم: علیرضا پیله فروشان از قزوین
مقام چهارم: حامد حیدری
مقام پنج: محسن عبدالهی
مقام ششم:متین بیات
گفتنی است شرکت قایا و لبنیاتی بقال زاده حامیان مالی این دوره از مسابقات بودند.

انتهای پیام/
برگزاری اولین دوره مسابقات کاپ آزاد سنگ نوردی تبریز + فیلم حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار