فرماندار شهرستان اهر تاکید کرد؛

ضرورت شناسایی چاه‌های آب غیرقابل بهره برداری واحدهای تولیدی اهر

1402/09/25 - 14:00 - کد خبر: 104910 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان اهر بر شناسایی چاه‌های آب که برای واحدهای تولیدی اختصاص یافته است اما استفاده‌ای نمی‌شود تأکید کرد.

به گزارش نصر، ابوالفضل غنی زاده ظهر شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان اهر گفت: چاه‌هایی که قبلأ برای واحدهای تولیدی اختصاص یافته، اما غیر قابل بهره برداری، مجهول المالک و قابل جابجایی می‌باشد لازم است شناسایی شود تا برای تخصیص به واحدهای تولیدی تصمیمات لازم اتخاذ گردد.
وی افزود: یکی از خواسته‌های مهم واحدهای تولیدی در شهرستان اهر تخصیص آب است که به علت کاهش ذخایر آبی، امکان این امر وجود ندارد اما چاه‌هایی وجود دارد که قبلأ برای واحدهای تولیدی اختصاص یافته است و مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، باید در کمترین زمان این چاه‌ها شناسایی و تعیین تکلیف شود.
فرماندار شهرستان اهر از ادارات ذیربط خواست مشکلات واحدهای تولیدی در بخش‌های مختلف را احصا و به صورت کارشناسی بررسی نمایند تا در کارگروه جلسه تسهیل و رفع موانع تولید تصمیمات لازم اتخاذ شود.
فرماندار شهرستان اهر گفت: از کسانی که با داشتن زمین و سرمایه قصد راه اندازی واحدهای تولیدی و خدماتی را دارند لازم است مجوزهای لازم را از ادارات خدمات رسان اخذ نمایند.
غنی زاده گفت: یکی از دغدغه‌های مهم در شهرستان اهر حمایت از واحدهای تولیدی در راستای اشتغال زایی است، اما از ادارات خدمات رسان انتظار داریم در صدور مجوزها و اختصاص انشعابات برق، گاز و به خصوص آب به علت کاهش ذخایر آبی به صورت کارشناسی اقدام نمایند تا حقی برای صاحبان واحدهای تولیدی ایجاد نشود و با مشکل روبرو نگردند.
انتهای پیام/
ضرورت شناسایی چاه‌های آب غیرقابل بهره برداری واحدهای تولیدی اهر خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار