در اجرای طرح ویژه نظارت شب یلدا؛

۲۳ پرونده تخلف شب یلدایی برای اصناف آذربایجان‌شرقی تشکیل شد

1402/09/25 - 12:13 - کد خبر: 104901 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارتی شب یلدا در سطح استان، گفت: در اجرای این طرح تاکنون ۲۳ پرونده برای اصناف متخلف در استان تشکیل شده است.

به گزارش نصر، «صمد حضرتی»، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور از ۱۵ آذر شروع شده است و تا پایان این ماه ادامه دارد، افزود: این طرح در تمامی شهرستان ها با مشارکت دستگاه های نظارتی مانند سازمان جهاد کشاورزی، صمت، بهداشت و درمان و دامپزشکی و معاونت غذا و دارو اجرا می شود.
وی اظهار کرد: در این طرح چهار گروه بازرسی فعالیت می کنند و تاکنون ۳۰ مورد بازرسی از سطح بازار انجام شده است و گروه های بازرسی در صورت مشاهده تخلف، به صورت قانونی با آن برخورد می کنند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به در پیش بودن آئین سنتی شب یلدا و همزمان با آن افزایش تقاضا برای خرید اقلام تنقلات، شیرینی، میوه و مواد پروتئینی، این طرح بر اساس ابلاغیه سازمان تعزیرات حکومتی اجرا می شود.
حضرتی، ادامه داد: هدف از اجرای این طرح تثبیت قیمت، حفظ آرامش بازار، حمایت از مصرف کنندگان و نظارت بر کیفیت و تامین کالای مورد نیاز مردم در سطح استان است.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر نوع تخلف شامل کم فروشی، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور و یا درج قیمت کالا و عدم رعایت ضوابط بهداشتی با سامانه اینترنتی ۱۳۵ و یا با تلفن ۱۲۴ موضوع تخلف را به بازرسان تعزیرات حکومتی استان اطلاع دهند.
حضرتی، از اصناف استان نیز خواست در زمینه شناسایی افراد سودجو و فرصت طلب با تعزیرات همکاری کنند.
در نیمه نخست امسال اصناف متخلف در حوزه کالا و خدمات استان به دنبال رسیدگی به پنج هزار و ۴۴۶ پرونده در واحدهای اجرای احکام به پرداخت بیش از ۹۰۶ میلیارد و ۷۹۱ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
انتهای پیام/ 
 
۲۳ پرونده تخلف شب یلدایی برای اصناف آذربایجان‌شرقی تشکیل شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار