تاج، امام جمعه تبریز را به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت کرد

1402/09/25 - 09:20 - کد خبر: 104883 نسخه چاپی

نصر: رئیس فدراسیون فوتبال کشور از دعوت امام جمعه تبریز به اردوی تیم ملی خبر داد.

به گزارش نصر، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشور ظهر امروز در مجمع هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی  اظهار کرد: بعد از دیدار با آیت الله آل هاشم، باید عنوان کنم که وجود امام جمعه تبریزیک نعمت برای فوتبال کشور است و ایشان تحلیل کارشناسی نسبت به فوتبال کشور داشته و برای همین از ایشان دعوت کردم در اردوی تیم ملی فوتبال کشور قبل از اعزام به قطر حضور داشته باشند.
وی افزود: ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون نفر بازی های جام جهانی را تماشا کردند و هیچ پدیده اجتماعی، سیاسی دارای چنین ظرفیتی نبوده و در فوتبال کشورمان اکثر تماشاگران زیر ۴۰ سال هستند که از نیروهای تاثیرگذار می باشند و حاکمیت باید در این مورد سیاست‌های فوتبال بحث و تصمیم گیری کند.
تاج به اقدامات انجام داده در مورد فوتبال کشور اشاره و افزود: حق پخش تلویزیونی در برنامه هفتم گنجانده و ورود بانوان به ورزشگاه ها که عملی شده و امروز برای اولین بار شاهد حضور بانوان در دربی پایتخت خواهیم بود.
رئیس فدراسیون فوتبال کشور تصریح کرد: خیلی از کشورها یکی دو سیستم VAR داشته و بعضی از کشورهای اصلا این سیستم را ندارند و اینطور نیست که همه کشورهای به سیستم VAR مجهز باشند.
نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به ظرفیت بالای مسابقات فوتسال در کشور اشاره کرد و  افزود: علاوه بر فوتسال، برنامه توسعه فوتبال ساحلی در تمام استان ها را در دستور کار قرار داده و قرار است در تمامی استان‌‌ها زمین فوتبال ساحلی احداث شود.
وی در خاتمه گفت: امروز باید نماینده ماشین سازی در مجمع حضور می‌یافت و نه وظیفه فدراسیون و نه هیات فوتبال حفظ این تیم بود و باید تصمیماتی اتخاذ می‌شد که کار ماشین سازی نمی کشید.
انتهای پیام/
تاج، امام جمعه تبریز را به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت کرد خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار