رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران خبر داد:

تبریز میزبان مسابقات سراسری آمادگی جسمانی بانوان

1402/09/24 - 22:56 - کد خبر: 104862 نسخه چاپی

نصر: رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران از برگزاری مسابقات سراسری آمادگی جسمانی بانوان بالای ۲۶ سال به میزبانی پخش فراورده های نفتی ایران منطقه آذربایجان شرقی در تبریز و حضور ۱۲۸ ورزشکار خبر داد.

به گزارش نصر، رضا رمضانی با بیان اینکه اولین دوره مسابقات سراسری آمادگی جسمانی بانوان بالای ۲۶ سال به میزبانی پخش فراورده های نفتی ایران منطقه آذربایجان شرقی در تبریز در حال برگزاری است، گفت: این مسابقات در سطح شرکت ملی پالای و پخش در حال برگزاری است و ۹ تیم از سراسر کشور در این مسابقات حضور پیدا کردند، پنج تیم از پالایشگاه های آبادان، اراک، اصفهان، بندر عباس و حضرت امام خمینی (ره) اراک و یک تیم پالایش و پخش یک تیم شرکت خطوط لوله و مخابرات ، یک تیم شرکت ملی مهندسی ساختمان و همچنین تیم شرکت ملی پخش در این مسابقات شرکت کردند.
 

 
وی با بیان اینکه هر تیم از ۱۱ بازیکن و سه کادر تشکیل شده است، افزود: در کل ۹ تیم و  ۱۲۸ نفر در این مسابقات حضور دارند و مفتخریم که اولین دوره این مسابقات در منطقه آذربایجان شرقی، تبریز برگزار می شود.
 
 


رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات، ادامه داد: ایجاد حس مودت و دوستی بین خانواده شرکت  های پالایش و پخش، خاطره سازی برای بانوان ورزشکار و تشکیل تیم های منتحب برای شرکت در مسابقات وزارت نفت از اهداف برگزاری این مسابقات بود.
این گزارش حاکی است، راشدی مدیر شرکت ملی نفت منطقه آذربایجان شرقی نیز در افتتاحیه این مسابقات ورزشی گفت: شرکت پخش منطقه آذربایجان شرقی میزبان همکاران از سرار کشور است که از شهرهای مشهد، آبادان، شیراز و سایر شهرهای کشور نزدیک به ۱۵۰ ورزشکار در مسابقات حضور دارند.


وی افزود: هدف از برگزاری مسابقات نشان دادن اهمیت سلامت خانواده ها و نقش ورزش در این امر است، چرا که هر کس به سلامت جسمی و روانی بانوان اهمیت بدهد به سلامت جامعه اهمیت داده است، ما هم تلاش میکنیم جامعه پویا و سالم بسازیم.
انتهای پیام/
تبریز میزبان مسابقات سراسری آمادگی جسمانی بانوان گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار