مدیر عامل مجمع خیرین جوان خبر داد:

توزیع 10 هزار بسته یلدایی در بلند ترین شب سال 

1402/09/24 - 15:20 - کد خبر: 104855 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل مجمع خیرین جوان از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی شامل اقلام شب یلدا در تبریز خبر داد و افزود: تمامی این بسته ها توسط مردم و کارآفرینان نوع دوست آذربایجان شرقی تهیه شده و در شب یلدا به منازل نیازمندان ارسال می شود. 

به گزارش نصر، "محرم بیرق دار" با حضور در تحریریه نصر از برنامه های این مجموعه برای شب یلدای امسال خبر داد و گفت: مجمع خیرین جوان امسال یازدهمین سال است به همت مردم خیر و نیکوکار آذربایجان توانسته است با توزیع بسته های یلدایی گرما بخش بلندترین شب سال نیازمندان تبریز باشد. 
وی ادامه داد: امسال 10 هزار بسته یلدایی شامل هندوانه، پشمک، انار، پرتقال، باقالی، شکلات، بادام زمینی، تخمه بصورت بسته بندی شده به برخی از محلات توزیع خواهد شد. 
موسس مجمع خیرین جوان گفت: در این مجموعه 200 نفر از جوانان تبریز در بسته بندی پک های یلدایی به ما کمک خواهند کرد که جز نفرات دائمی مجمع خیرین جوان تبریز هستند. 
وی خاطرنشان کرد: تمامی این بسته ها توسط مردم و کارآفرینان نوع دوست آذربایجان شرقی تهیه شده و در شب یلدا به منازل نیازمندان واقعی تبریز ارسال می شود. 
بیرق دار گفت: ارزش ریالی هر بسته یلدایی تقریبا 800 هزار تومان است و من از تمامی خیرین و عزیزانی که در این کار خیر و خداپسندانه سهیم بودند تشکر می کنم. 
انتهای پیام/
توزیع 10 هزار بسته یلدایی در بلند ترین شب سال  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار