خبر/

شهردار تبریز میهمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی

1402/09/24 - 12:43 - کد خبر: 104849 نسخه چاپی

نصر: یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز میهمان سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی بود و با رئیس و اعضای هیئت مدیره این سازمان به گفتگو پرداخت.

به گزارش نصر، در این دیدار صمیمی، علیرضا معتمدنیا رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ضمن خیر مقدم به شهردار تبریز گفت: حضور هوشیار از خانواده نظام مهندسی ساختمان استان به عنوان شهردار تبریز فرصت مهمی برای این سازمان است که باید مغتنم شمرده شود و قطعا این هم خانوادگی می تواند منجر به بهبود وضعیت ساخت و ساز در کلانشهر تبریز گردد.
وی افزود: تعامل و هم افزایی شهرداری تبریز و سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی به طور حتم به نفع مهندسان و فعالان حوزه ساخت و ساز این شهر و در نهایت مردم خواهد بود.
معتمدنیا همچنین در این دیدار از همکاری های عزتی معاون محترم معماری و شهرسازی شهرداری تبریز و مهندس شاهوردی شهردار محترم منطقه یک تبریز با این سازمان قدردانی کرد.
شهردار تبریز نیز در این دیدار اظهار داشت: شهرداری تبریز آماده است در خصوص حل و فصل مسائل فی مابین با سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی همکاری نماید چراکه اعتقاد داریم همکاری و هماهنگی این دو‌بخش می تواند در توسعه شهر و ارتقا کیفیت پروژه های عمرانی بسیار مثمرثمر و اثرگذار باشد.
گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی می افزاید؛در این جلسه علی ابراهیم زاده و احمد طالب نژاد و رضا دیزجی اعضای هیئت رئیسه و مهندس فریبرز شهرام فر بازرس سازمان به بیان نقطه نظرات خود در خصوص همکاری های متقابل پرداختند.
در پایان این دیدار صمیمانه شهردار تبریز از مراحل تکمیل ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در تبریز بازدید کرد و ‌نقطه نظرات خود را در این خصوص بیان کرد.
انتهای پیام/
شهردار تبریز میهمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار