دروغ هزارتایی شد+ فیلم

1402/09/23 - 17:45 - کد خبر: 104837 نسخه چاپی

نصر: در طول ۱۵ اجرای گذشته یک هزار نفر از مخاطبان تئاتر تبریز، نمایش دروغ را تماشا کردند.

به گزارش نصر، نمایش "دروغ" به نویسندگی فلوریان زلر، با کارگردانی فرزین ریحانی‌راد و تهیه کنندگی علی مراتبی از 8 آذرماه در پلاتو استاد صادقی تئاترشهر تبریز به روی صحنه رفته است، در چهاردهمین اجرای خود موفق شد حضور هزارتایی مخاطبان خود را جشن بگیرد
این نمایش که داستان آن حول محور دو زوج می‌گردد و به بررسی چالش‌های بحران ناشی از ملاحظات و نگرانی‌های آن‌ها می‌پردازد، توانسته است در طول ۱۵ اجرا، توجه هزار نفر از علاقه‌مندان به هنر نمایش را به خود جلب کند.
به نظر می‌رسد با وجود چالش‌های متعدد و سختی‌هایی که در مسیر رسیدن به مرحله اجرا وجود داشته است، نمایش دروغ موفق شده است تا پیام خود را به مخاطبان منتقل و بازخوردهای مپبتی را از تماشاگران دریافت کند.
این نمایش که به دلیل محتوای پیچیده و بزرگسالانه خود از حضور کودکان زیر 15 سال اجتناب می‌ورزد شاهد حضور چشمگیر علاقه‌مندان به هنر نمایش در طول ۱۵ اجرای گذشته بوده است حالا به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود.


نمایش دروغ، حسب استقبال چشمگیر تماشاگران از آن به عنوان یک اثر پلاتویی امیدواری‌های فراوانی را در دل فعالان این عرصه به وجود آورده است؛ به طوری که در صورت وجود سالن اجرا در تبریز، هم فعالان این عرصه و هم مخاطبان فهیم تئاتر تبریز آمادگی حضور چشمگیر در سالن‌های تئاتر را دارند.
حامد منافی، سنا پورسعیدی، هدی رضایی و مهرداد نیکجو چهره‌هایی هستند که در نمایش دروغ به ایفای نقش می‌پردازند.
انتظار می‌رود تعداد تماشاچیان نمایش "دروغ" با جذابیت‌های کارگردانی و بازی، در اجراهای آتی نیز روند صعودی داشته باشد.
انتهای پیام/
دروغ هزارتایی شد+ فیلم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار