فرماندار اردبیل؛

پیشرفت فیزیکی پل نیایش اردبیل به ۹۵ درصد رسید

1402/09/23 - 17:18 - کد خبر: 104830 نسخه چاپی

نصر: فرماندار اردبیل از پیشرفت بالای ۹۵ درصدی پل نیایش خبر داد و گفت: شهرداری اردبیل تلاش می‌کند بعد از بازگشایی، عملیات عمرانی پل نیایش را طی ۲ ماه آتی به اتمام رسانده و به صورت کامل تحویل دهد.

به گزارش نصر، سیدمحمد اعتماد اعجازی روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: احداث پل نیایش یکی از طرح‌های مورد نیاز و مورد مطالبه شهروندان بود که با هدف روان‌سازی ترافیک در ورودی شهر از سمت تبریز اجرا می‌شود.
وی افزود: این طرح با تامین اعتبارت لازم در زمان مقرر عملیاتی شد و اجرای فازهای بعدی آن نیز در دستور کار شهرداری اردبیل است.
فرماندار اردبیل با بیان اینکه پل بسیج بزرگترین طرح شهرداری اردبیل به لحاظ حجم و وسعت است، ادامه داد: پل بسیج در محل پل هوایی اردبیل با هدف تکمیل کمربندی اجرا شده و با افتتاح آن کمربندی اصلی به خیابان‌های اطراف شورابیل وصل خواهد شد.
اعتماد اعجازی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود این پل در سال ۱۴۰۳ افتتاح و به روی خودروها گشوده شود.
وی همچنین به اجرای طرح ساماندهی و مرمت جاده اردبیل- ثمرین اشاره کرد و گفت: ساماندهی جاده اردبیل - ثمرین آغاز شده و ۸.۵ کیلومتر از این مسیر توسط شهرداری اردبیل زیرسازی و آسفالت شده و بقیه هم توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در حال آسفالت‌ریزی است.
فرماندار اردبیل تصریح کرد: این جاده به طول ۹ متر تعریض شده و بهره‌برداری از آن منجر به کاهش تصادفات در این مسیر خواهد شد.
اعتماد اعجازی توسعه ، عمران و آبادی شهرها و روستاهای اردبیل را در دولت سیزدهم یادآور شد و گفت: در سال ۱۴۰۰ هشت کیلومتر راه روستایی آسفالت شده بود در حالی که در۲ سال اخیر ۱۱۵ کیلومتر از راه‌های روستای شهرستان اردبیل آسفالت شده است.
وی بیان کرد: دولت سیزدهم برای ماندگاری روستاییان تامین آب آشامیدنی، آب کشاورزی، توسعه مخابرات، جاده‌سازی و اجرای طرح هادی را در روستاها مورد توجه قرار داده است.
وی افزود: امسال ۹۵۰ میلیارد ریال برای طرح هادی روستاها و ۸۰۰ میلیارد ریال هم برای احداث کمربندی سوم اردبیل اختصاص داده شده است.
انتهای پیام/
پیشرفت فیزیکی پل نیایش اردبیل به ۹۵ درصد رسید خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار