مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد:

ترافیک سنگین و بارش برف و باران در محورهای شمالی کشور 

1402/09/23 - 18:20 - کد خبر: 104823 نسخه چاپی

نصر: مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: ترافیک در محورهای شمالی کشور در مسیر جنوب به شمال سنگین بوده و جاده چالوس، هراز و فیروزکوه بارش برف و باران و مه گرفتگی گزارش شده است.

به گزارش نصر، در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده تونل های شماره ۱۷ و ۱۸ و حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه و در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده های لاسم ، آب اسک ، رینه، وانا و بایجان ترافیک سنگین است.
همچنین تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) روان گزارش شده است.
این مرکز به رانندگانی که قصد تردد در محورهای شمالی کشور را دارند، هشدار داد: محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران هستند.
بر اساس اعلام این مرکز، در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا بهشت سکینه، در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس، در آزادراه ساوه - تهران حدفاصل نسیم شهر تا بهمن آباد و در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین برقرار است.
امروز - پنجشنبه ۲۳ آذرماه - بارش برف و باران در برخی محورهای استان‌های اردبیل، تهران، البرز، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، مازندران، فارس، مرکزی و لرستان، همچنین بارندگی در برخی محورهای استان‌های همدان، سمنان، یزد، گیلان و خراسان شمالی گزارش شده است.
انتهای پیام/
ترافیک سنگین و بارش برف و باران در محورهای شمالی کشور  خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار