فرمانده فراجا:

ان‌شاءالله با اقدامات انجام شده دغدغه مردم در حوزه سرقت رفع شود

1402/09/23 - 13:44 - کد خبر: 104816 نسخه چاپی

نصر: فرمانده فراجا با بیان اینکه دغدغه‌های انتظامی مردم مدنظر پلیس قرار دارد، گفت: ان‌شاء‌الله در آینده نزدیک با اتفاقات خوبی که رقم خورده بحث سرقت که یکی از دغدغه‌های مردم است، رفع شود.

به گزارش نصر، سردار  احمدرضا رادان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهارکرد: خوشحالم توفیق نصیب شد در استان یزد؛ دیار رزمندگان و بسیجیان که خاطرات زیادی از آنها و آیت الله ناصری دارم، حضور پیدا کنم. بنا داریم در این سفر جمع بندی نظارت تخصصی را انجام داده و کمک‌هایی را برای پیشرفت استان در حوزه انتظامی انجام دهیم.
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه حقیقتا پس از لطف پروردگار؛ همت کارکنان فراجا، سپاه، بسیج و دستگاه‌های امنیتی باعث شد تا برنامه‌های دشمنان برای ایجاد فتنه در کشور نقش برآب شود، افزود: الحمدلله با دعای مردم و لطف ائمه و همت کارکنان پلیس، اجازه هیچ بروز و ظهوری در این خصوص داده نشد. در موضوع اخیر که در شهرستان میبد رخ داد هم مردم و مسئولان استان یزد و پلیس عملکرد خوبی داشتند و نمره قابل قبولی گرفتند.
رادان ادامه داد: تلاش داریم در فراجا در مسیر جلب رضایت خدا و مردم قدم برداریم و شأن و منزلت همکاران را افزایش دهیم تا یک پلیس مقتدر و در تراز انقلاب اسلامی پرورش و تربیت داده شود.
وی با بیان اینکه دغدغه های انتظامی مردم مدنظر پلیس قرار دارد گفت: ان‌شاء‌الله در آینده نزدیک با اتفاقات خوبی که رقم خورده؛ بحث سرقت که یکی از دغدغه های مردم می باشد رفع شود.
فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: از زمانی که کار را در انتظامی شروع کردیم، نهضت ساخت ۱۰۰ هزار خانه سازمانی در سطح کشور را در دستور کار قرار دادیم. موضوع کلنگ زنی ساخت ۷۵۷ منزل سازمانی استان یزد در تاریخ انتظامی این استان بی سابقه بوده است؛ اما انتظار داریم با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و کمک استاندار و اختیارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سرعت عمل کافی، این کار دنبال و به نتیجه برسد.
انتهای پیام/
ان‌شاءالله با اقدامات انجام شده دغدغه مردم در حوزه سرقت رفع شود خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار