گزارش پیش بازی تراکتور و پیکان؛

تراکتور - پیکان ؛ تقابل تیم های بالا و پایین جدول

1398/10/07 - 07:45 - کد خبر: 10480 نسخه چاپی

نصر: تیم تراکتور در دیدار معوقه از هفته دوازدهم سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، در تهران به مصاف تیم پیکان خواهد رفت.

به گزارش نصر،  شاگردان ساکت الهامی پس از سه پیروزی متوالی در لیگ و خروج کامل از بحران ایجاد شده در تیم، مقابل پیکانی قرار می گیرند که این روز ها وضعیت خوبی را به سر نمی برد.
شاگردان حسین فرکی که با سیزده امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارند امکان دارد با باخت مقابل تراکتور  خطرسقوط را از الان احساس  کنند، در مقابل تیم تراکتورکه با بیست هفت امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد به دنبال برد است تا خود را تا به رده سوم جدول برساند و رقابت بین مدعیان گرم نگه دارد.همچنین برد در این بازی برای تراکتور باعث می شود تا با خیال راحت به تعطیلات نیم فصل بروند و نقاط ضعف خود را برطرف نمایند. سرخپوشان آذربایجان که با بازی چشم نواز مقابل تیم مشهدی برد پرگلی را بدست آوردند و در کنار آن، آماده نشان دادن کاپیتان های تراکتور، امید را دوباره به اردوی تیم و هواداران پرشور تبریزی بازگرداند. مسعود شجاعی، کاپیتان اول تراکتور و تیم ملی، با بازی های درخشان در رقابت های اخیر نشان داد که همچنان آمادگی بازیکنی که سال ها پیش در لالیگای اسپانیا بازی می کرد، حفظ کرده و از این بابت خیال ساکت الهامی را در میانه میدان راحت کرده است. در آن سوی میدان، شهریار مغانلوی بازیکن آماده این روز های لیگ برتر که هفت گل تا به حال به ثمر رسانده می تواند در این بازی درخشش خود مقابل رشید مظاهری تکمیل کند. بازیکنی که در فصل نقل انتقالات زمستانی در تیررس تیم های قدر لیگ، یعنی تراکتور و سپاهان است.
دو تیم تا به حال ۱۶ بار مقابل هم قرار گرفته اند که سهم تراکتور هشت برد و پیکان شش برد تا به حال کسب کرده و دو دیدار هم با تساوی به پایان رسیده است.
نکته جالبی که درباره تیم پیکان وجود دارد این است که شاگردان فرکی با زمان بندی عجیب سازمان لیگ، نزدیک به دوماه است که در زمین خود میزبانی نکرده است و سفر های طولانی این تیم باعث خستگی و اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی این تیم شده است. همچنین قضاوت این دیدار را هم پیام حیدری و تیم داوری او برعهده خواهند داشت.
این بازی که به دلیل آلودگی هوای تهران لغو شده بود، بعد از چند روز تاخیر اگر دوباره مشکلی به وجود نیاید از ساعت ۱۵ روز شنبه هفتم دی ماه در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران برگزار خواهد شد.

حمیدرضا سامبرانی

انتهای پیام/
تراکتور - پیکان ؛ تقابل تیم های بالا و پایین جدول نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار