معاون رییس جمهور:

وتوی آتش بس در غزه ماهیت پلید آمریکا و غرب را نشان داد

1402/09/23 - 11:54 - کد خبر: 104799 نسخه چاپی

نصر: معاون پارلمانی رییس‌جمهوری با اشاره به بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ شهید در غزه که نیمی از آنان کودکان هستند، گفت: امروز جهانیان با ماهیت پلید آمریکا و غرب که حتی آتش‌بس در این منطقه را وتو می‌کنند را شناخته‌اند.

به گزارش نصر، "سید محمد حسینی" امروز (پنجشنبه) در همایش در همایش تشریح اقدامات بانک مسکن در طرح ملی مسکن در محل بانک مسکن افزود: عجیب است که حتی برخی ایرانی‌ها امروز پادوی اسرائیلی‌ها شده‌اند و رفتار این رژیم اشغالگر را تایید می‌کنند.
وی گفت: مواضع جمهوری اسلامی ایران از روز نخست در این موضوع به حق بوده و در طول تاریخ نیز دیدیم افرادی همچون مرحوم یاسر عرفات که به دنبال سازش با این رژیم بوده‌اند، نیز به جایی نرسیدند. زیرا این رژیم منحوس فقط زبان زور و قدرت را می‌فهمد.
حسینی با اشاره به محکومیت جنایت در غزه از سوی دانشجویان دانشگاه هاروارد و دو دانشگاه دیگر امریکا، تصریح کرد: امروز توده‌های مردمی در سرتاسر جهان این جنایات را محکوم می‌کنند تا مردم فلسطین از این مصیبت که بیش از ۷۵ سال گرفتار آن شده‌اند، رهایی یابند و ظلم این ظالمان به سرآید.
وی در ادامه با تقدیر از تلاش‌های انجام شده در نهضت ملی مسکن، اظهار داشت: این کار بسیار پر خیر و برکت و رسالتی خطیر است و بزرگان و پیشگامان مبارزه در مجلس خبرگان اسلامی در زمان تدوین قانون اساسی نیز در چند مورد به مسکن اشاره داشتند از جمله آنها اصل ۳۱ اصل ۲۲ و فصل ۱۰ قانون اساسی است.

عزم عمومی برای تحقق اهداف نهضت ملی مسکن نیاز است
حسینی در ادامه به ابلاغ قانون جهش تولید مسکن در شهریور ۱۴۰۰ اشاره کرد و اظهار داشت رئیس جمهور نیز بدون معطلی این قانون را ابلاغ کرد و دولت به جد به قانون پایبند است.
وی تاکید کرد در این راستا باید همه دست به دست هم دهیم و همه مسئولان و دست‌اندرکاران امر تلاش کنند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد:یک نمونه از این تلاش دسته جمعی در پروژه "سبحان ۲" قرچک قابل ذکر است که هرچند در سال‌های گذشته ۸۵ درصد آن انجام شده بود اما در نهایت به سرانجام نرسید، ولی با همت دولت سیزدهم کار اکنون به نتیجه رسیده است.
وی گفت: این مهم از برکات سفرهای استانی است که شاهدیم بالاترین مقام اجرایی کشور، خود به انجام سفر پرداخته و در جریان امور قرار می‌گیرد و مطالبه‌گری می‌کند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی، جلسات شورای عالی مسکن را تشکیل می‌دهد که اهمیت بسزایی دارد و مسئولیت همه ما را افزایش می‌دهد.
وی تصریح کرد: اگر عزم و اراده در سطوح مختلف مدیریتی کشور وجود داشته باشد، بسیاری از امور انجام می‌شود.
انتهای پیام/
وتوی آتش بس در غزه ماهیت پلید آمریکا و غرب را نشان داد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار