دستگیری عامل اصلی سرقت از یک زرگری در آذرشهر

1402/09/23 - 08:25 - کد خبر: 104776 نسخه چاپی

نصر: معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری عامل اصلی سرقت از یک زرگری در بخش گوگان شهرستان آذرشهر خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ هاشم شعفی در تشریح جزئیات این خبر گفت: شب گذشته، ۲۱آذرماه، یک طلافروشی در بخش گوگان شهرستان آذرشهر که تا دیر وقت مشغول فعالیت بوده متاسفانه سه سارق با استفاده از خلوتی محل وارد مغازه طلافروشی شده و مقداری طلا سرقت کرده و با یک خودرو از محل متواری می‌شوند.
وی افزود: به محض دریافت خبر و حسب دستور اکیپی از کارآگاهان مجرب جهت بررسی موضوع تشکیل شد و در کمترین زمان در محل حادثه حضوریافته و تحقیقات خود را برای شناسایی سارقان آغاز می‌کنند.
سرهنگ شعفی تصریح کرد: ماموران با حضور به موقع و بررسی‌های علمی فنی پلیسی عامل اصلی سرقت را شناسایی و در کمتر از شش ساعت در یکی از شهرستان‌های استان دستگیر و از وی مقادیری از طلاهای سرقتی و خودرو استفاده شده در ارتکاب سرقت را کشف کردند.
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری دو همدست سارق به صورت ویژه ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد، خاطر نشان کرد: اصناف به‌ویژه صنوف زرگران با رعایت نکات ایمنی توصیه‌های پلیس را جدی گرفته و شروع و اتمام فعالیت صنوف مربوطه بموقع صورت گیرد.
انتهای پیام/
دستگیری عامل اصلی سرقت از یک زرگری در آذرشهر خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار