نمایشگاه صنایع دستی گروهی /

هنر آموزی رایگان به زنان سرپرست خانوار

1402/09/22 - 22:22 - کد خبر: 104768 نسخه چاپی

نصر: نمایشگاه صنایع دستی گروهی در آموزشگاه هنر های تجسمی ییلماز برگزارشد.

به گزارش نصر، سحر عرفان پرست، مدیر مسئول آموزشگاه ییلماز در خصوص این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه یکی از سه گانه نمایشگاه های فصلی این آموزشگاه است. در ماه های شهریور و اسفند هم نمایشگاه ها برگزار می‌شوند. در این دوره ۱۷ نفر از هنرمندان آموزشگاه با عرضه صنایع دستی خود که در ییلماز آموخته اند، در نمایشگاه شرکت کرده اند. طبق تجربه سال های گذشته، استقبال خوبی را پیش‌بینی می‌کنیم.
وی همچنین یادآور شد: انواع صنایع دستی در زمینه های رزین، گل های ژله ای، نقاشی، ویترای، کالیگرافی، سفال نقطه کوبی، شمع سازی و ... برای این نمایشگاه تعبیه شده است. هم چنین کارهای مجسمه سازی در اینجا به شکل سردیس ها به نمایش گذاشته شده است.
 عرفان پرست در ادامه به معرفی آموزشگاه ییلماز پرداخت: آموزشگاه هنرهای تجسمی ییلماز تبریز دو سال است که به صورت رسمی تاسیس شده و علاوه بر کلاس های آموزشی، به صورت تخصصی تحت نظر مشاور روان شناس، با زنان و مردان و کودکان استثنایی کار می‌کند. یکی از مزیت‌های آموزشگاه ییلماز، آموزش رایگان به زنان سرپرست خانوار و نیازمند است. 
 وی در ادامه اذعان داشت: این هنرمندان می‌توانند با شرکت در این نمایشگاه های فصلی اقدام به فروش محصولاتشان کنند. همچنین گروه ما بازاریاب دارد و فروش محصولات در گالری های سطح شهر هم اتفاق می‌افتد. بیشتر سعی ما بر این است که از خانم ها حمایت کنیم. رده سنی هنرمندان حاضر در این نمایشگاه خانم‌های ۱۷ سال تا ۷۵ سال است.
وی در پایان با اشاره به مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: در این مراسم لوح تقدیر به هنرمندان اهدا و همچنین جوایز برندگان مسابقاتی که قبلا در آموزشگاه برگزار شده، اهدا خواهد شد. 
این گزارش حاکی است، نمایشگاه یلدایی آموزشگاه ییلماز تا روز ۲۴ آذر ماه در مکان خیابان هفده شهریور قدیم، مابین قطران و ابوریحان، پلاک ۱۳، نگارخانه فیزوز صیادی برای بازدید عموم آزاد می‌باشد.
انتهای پیام/
هنر آموزی رایگان به زنان سرپرست خانوار فائزه بنی نصرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار