حضرتی خبر داد:

جریمه ۱.۵ میلیارد ریالی قاچاق گاز مایع یارانه‌ ای در تبریز

1402/09/22 - 18:08 - کد خبر: 104757 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: راننده کامیون قاچاق گاز مایع یارانه‌ای بدون مجوز در تبریز به پرداخت یک میلیارد و ۵۲۶ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش نصر، «صمد حضرتی»، روز چهارشنبه در گفت و گویی با اشاره به اینکه این پرونده برابر گزارش مردمی توسط عوامل نیروی انتظامی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد، افزود: متهم یک هزار و ۷۵۰ کیلوگرم گاز مایع یارانه ای به ارزش ۳۸۱ میلیون و ۶۵۲ هزار ریال را بدون مجوز حمل می کرد.
وی با بیان اینکه به این پرونده در شعبه ششم تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی شد، اظهار کرد: شعبه پس از انجام استعلام و دریافت دفاعیات متهم با توجه به عدم ارایه مدارک قانونی، با استناد به قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اتهام قاچاق را محرز و وی را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی به میزان چهار برابر ارزش کالا محکوم کرد.
نگهداری و فروش انواع سیگار خارجی قاچاق در تبریز به محکومیت ۳.۳ میلیارد ریالی مغازه دار منجر شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به پرونده کشف و رسیدگی به پنج هزار و ۸۴۳ نخ سیگار و ۲۳۵ عدد سیگار الکترونیکی خارجی قاچاق کشف شده در یک مغازه در تبریز، گفت: این پرونده توسط عوامل نیروی انتظامی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع و در شعبه ششم تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.
حضرتی، ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده پس از دریافت دفاعیات متهم با توجه به عدم ارائه مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و وی را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت سه میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال جزای نقدی به میزان ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.
بنا به این گزارش، در نیمه نخست امسال به دنبال رسیدگی به یک هزار و ۹۲۰ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز در آذربایجان شرقی، قاچاقچیان به پرداخت بیش از ۲ هزار و ۲۸۰ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
انتهای پیام/
جریمه ۱.۵ میلیارد ریالی قاچاق گاز مایع یارانه‌ ای در تبریز خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار