سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مطرح کرد:

۳۸۰ پروژه نیمه تمام در آذربایجان شرقی

1402/09/22 - 15:17 - کد خبر: 104751 نسخه چاپی

نصر: سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: حدود ۳۸۰ پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که با وضع فعلی محدودیت منابع مالی، برای اتمام این پروژه ها زمان زیادی لازم است.

به گزارش نصر، حیدر فتح‌زاده روز چهارشنبه در جلسه بررسی نحوه تامین اعتبار تفاهم‌نامه‌های منعقد شده با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: بر این اساس انتظار داریم دستگاه های اجرایی استان به طور شفاف و روشن با تمام ظرفیت ها و منابع موجود پای کار باشند و تا یک هفته اموال و دارایی‌های قابل واگذاری و سایر روش‌های پیشنهادی تامین اعتبار پروژه‌های مورد تفاهم با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) را اعلام کنند.
وی افزود: طراحی مدل مطلوب الگوی مشارکت بخش خصوصی و عمومی در اتمام طرح های عمرانی دستگاه های اجرایی بر اساس بند الف ماده ۲۷ قانون الحاق (۲) و تبصره ۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ مهمترین هدف در بخش پروژه های عمرانی است.
فتح زاده ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از پروژه های عمرانی استان زیر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، باید با بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های بخش خصوصی و عمومی، مدلی برای اتمام پروژه ها در شهرستان های استان تدوین شود و بخش خصوصی و عمومی نیز از این ظرفیت ها اطلاع لازم را داشته باشند.

مدول دوم تصفیه خانه مرند ۶۰درصد پیشرفت دارد
سرپرست معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: از حدود سه ماه پیش تفاهم نامه های برخی از پروژه های عمرانی دستگاه های اجرایی استان با قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی(ع) منعقد و فرایند اجرایی آنها آغاز شده است.
علی فرجی افزود: مهمترین مسئله موجود تامین منابع مالی این تفاهم نامه ها است که باید با در نظر گرفتن محدودیت اعتبارات استانی و ملی و استفاده مطلوب از ظرفیت اعتبارات سفرهای اول و دوم رئیس جمهور، همچنین ظرفیت های خیران نسبت به رفع این مسئله اقدام شود.
انتهای پیام/
۳۸۰ پروژه نیمه تمام در آذربایجان شرقی خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار