مدیر دفتر حج و زیارت آذربایجان شرقی خبر داد:

آغاز ثبت نام عمره مفرده از فردا 

1402/09/21 - 16:47 - کد خبر: 104674 نسخه چاپی

نصر: مدیر دفتر حج و زیارت استان از آغاز ثبت نام عمره مفرده از فردا خبر داد.

به گزارش نصر، امیر روحی ملکی با اشاره به اینکه از ۲۸ آذرماه اعزام‌ زائران عمره آغاز می‌شود افزود:  از فردا چهارشنبه ۲۲ آذرماه، متقاضیانی که سال ۱۳۸۷ نزد شعب بانک ملت و ملی ودیعه‌گذاری کرده‌اند و اولویت تشرف‌شان از یک تا ۱۵۰ است، می‌توانند به سامانه عمره Omreh.haj.ir مراجعه کنند و ثبت‌نام مقدماتی را انجام دهند.
 وی گفت : ثبت نام از  ساعت ۱۱ صبح فردا (چهارشنبه) آغاز می‌شود.  و متقاضیان می توانند پنجشنبه (۲۳ آذرماه)  ساعت ۹ صبح نیز ثبت‌نام را قطعی کنند تا گروه قیمتی و تاریخ اعزام را انتخاب نمایند.
مدید دفتر حج و زیارت آذربایجان شرقی افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته  اولین پرواز از ایستگاه تهران، ۲۸ آذر آغاز می‌شود و اعزام‌ها تا دهم اسفندماه و قبل از ماه رمضان ادامه دارد، که در این مدت ۷۰ هزار نفر در قالب ۵۷۰ کاروان اعزام می‌شوند. ظرفیت کاروان‌ها از ۹۰ تا ۱۶۰ نفر متفاوت است.
به گفته  وی، مدت زمان سفر عمره  ۱۰ روز است؛ ۵ روز در مدینه و ۵ روز در مکه.
او افزود: در این مرحله با توجه به ظرفیت پروازی، اعزام زائران از ۱۰ ایستگاه پروازی عملیاتی می‌شود که شامل مشهد، اصفهان، تبریز، ساری، شیراز، یزد، اهواز، کرمان و زاهدان خواهد بود. باقی متقاضیان از ایستگاه‌های همجوار مشرف می‌شوند.
مدیر  دفتر حج و زیارت آذربایجان شرقی به زائرانی که اولویت آن‌ها برای عمره اعلام شده است، توصیه کرد اگر گذرنامه معتبر دارند، ثبت‌نام کنند.
وی همچنین گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه حج و یا با وارد کردن کد دستوری  #64511*4*  از اولویت خود مطلع شوند. با توجه به اینکه برای اولویت‌های یک تا ۱۵۰ پیامک زده شده است، از سایرین که این پیامک را دریافت نکرده‌اند، درخواست می‌شود برای اینکه ثبت نام با مشکل مواجه نشود، به سامانه عمره مراجعه نکنند.
انتهای پیام/
آغاز ثبت نام عمره مفرده از فردا  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار