رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال غرب عنوان کرد:

جنگ‌ افزارهای مجازی دشمن شبانه روز در حال بمباران هستند 

1402/09/21 - 15:26 - کد خبر: 104664 نسخه چاپی

نصر: حجت الاسلام جبرائیلی گفت: رسانه‌ها و جنگ‌ افزارهای مجازی دشمن شبانه روزی علیه حجاب و عفاف فعالیت می‌ کنند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال غرب در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره گوهر فاطمی این یگان پدافندی اظهار داشت: فرهنگ پوشش عفاف و حجاب در تمام جوامع بشری به اشکال مختلف وجود داشته است و در دین مبین اسلام هم رعایت حجاب و پاسداری از مرزهای عفت و حیا از ضروریت‌های این دین مقدس است.
وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها و جنگ‌افزارهای مجازی دشمن شبانه روزی علیه حجاب و عفاف فعالیت می‌کنند افزود: عفاف و حجاب نماد دینی و ملی فرهنگ ایرانی و یک نماد ارزشی که دشمنان سعی دارند به عناوین مختلف این نماد را کمرنگ و از بین ببرند.
حجت الاسلام جبرائیلی با اشاره به اینکه باید مراقب باشیم تا تحت تاثیر هجمه رسانه‌های اهریمنی دشمن قرار نگیریم گفت: شبکه نفوذ در یک جنگ شناختی بر استحاله فرهنگی کشور متمرکز شده و به دنبال عملیاتی کردن نیات و اهداف شوم خود با بهره‌گیری از برخی سلبریتی‌های خود فروخته است.
گفتنی است بیش از ۲۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره در رشته‌های مختلف عکس،فیلم نقاشی،دلنوشته،شعر،تئاتر،سرود و ... در موضوع عفاف و حجاب ارسال شده بود که به نفرات برتر در رشته‌های مختلف هدایای اهدا شد.
انتهای پیام/
جنگ‌ افزارهای مجازی دشمن شبانه روز در حال بمباران هستند  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار