فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

آذربایجان شرقی رتبه ۲۹ کشور را در زمینه سرقت دارد

1402/09/21 - 11:41 - کد خبر: 104628 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی رتبه ۲۹ کشور را در زمینه سرقت دارد و این استان جزو استان‌های امن کشور است.

به گزارش نصر، سردار علی محمدی صبح سه شنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان شبستر در سالن اجتماعات مقبره شیخ محمود شبستری، آذربایجان‌شرقی را جزو استان‌های امن کشور برشمرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نیروی عظیم ولایی، مسئول امنیت عمومی جامعه است و امروز بالاترین سرمایه نیروی انتظامی اعتماد مردم می‌باشد که باید حفظ شود.
محمدی گفت: نیروی انتظامی استان توانسته گام‌های خوبی برای امنیت و آرامش و آسایش مردم خصوصاً در حوزه امنیت عمومی بردارد و در همین راستا آذربایجان شرقی در میزان فراوانی سرقت نسبت به جمعیت جزو استان‌های امن کشور است و رتبه ۲۹ را داریم.
سردار محمدی امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و گفت: به کسانی که به دنبال ایجاد رعب و وحشت در بین مردم هستند هشدار می‌دهیم پلیس با تمام قدرت در میدان است و از امنیت مردم دفاع خواهد کرد.
وی با اشاره به برخورد شدید پلیس با اراذل و اوباش گفت: برخورد قاطع پلیس استان با اراذل و اوباش که اقدام به ایجاد رعب و وحشت می‌کنند در دستور کار پلیس بوده و در این راستا چندین نفر در استان دستگیر شدند.

نیروی انتظامی بیشترین حضور را در جامعه دارد
حجه الاسلام محمدی امام جمعه شبستر نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های فرمانده سابق نیروی انتظامی گفت: اگر امنیت در کارهای روزمره وجود نداشته باشد آرامش روانی انسان بهم می‌خورد و تلاش‌های شبانه روزی حافظان امنیت در نیروی انتظامی شبستر باعث حفظ آرامش جامعه شده است.
امام جمعه شبستر با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص) خاطر نشان کرد: ارزش دو نعمت از نظر مردم پوشیده است: " امنیت و تندرستی " لذا ما همواره باید قدردان حافظان امنیت کشور باشیم.
حجه الاسلام محمدی گفت: نیروی انتظامی بیشترین حضور را در جامعه دارد و تعداد مأموریت‌های آنها بسیار زیاد است ولی بزرگترین ظلم این است که امکانات رفاهی برای این قشر زحمت کش نسبت به سایر شغل‌های جامعه به نحوه مطلوب در نظر گرفته نشده است.

ضرورت همکاری و تعامل بیشتر با نیروی انتظامی
محمد مطهری فرماندار شهرستان شبستر نیز با اشاره به ایثارگری نیروی انتظامی شبستر گفت: نیروی انتظامی همواره در صحنه‌های مختلف جامعه حضور چشمگیر و مقتدری دارد و سینه سپر کرده نظام و امنیت است و در سال‌های فتنه با مظلومیت تمام در خط اول صحنه بودند.
وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای نیروی انتظامی و عاقبت به خیری برای همه تلاشگران آن، ایجاد محیط آرام و توآم با امنیت در شهرستان شبستر را حاصل تلاش شبانه روزی فرماندهی و کادر تحت امر نیروی انتظامی دانست.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه اگر نظم و امنیت نباشد هیچکس و هیچ چیز در جای خودش نمی‌ماند، افزود: لازمه رسیدن به جامعه دور از هرگونه جرم و جنایت، ایجاد همکاری و تعامل هرچه بیشتر مردم با نیروی انتظامی است.
رئیس شورای تأمین شهرستان خاطرنشان کرد: در این راستا لازم است تمام دستگاه‌ها و مسئولان شهرستان اعم از بخش دولتی و بخش خصوصی با ناجا همکاری تنگاتنگی داشته باشند.
مطهری اضافه کرد: هر جامعه‌ای در راستای توسعه و تعالی نیازمند وجود امنیت پایدار بوده که این مهم به پاس تلاش نیروهای مسلح به ویژه نیروهای انتظامی فراهم شده است.
در پایان این مراسم با حکم سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی کشور سرهنگ محمد جلیلیان به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان شبستر معرفی و از خدمات سرهنگ لطیف حسینی تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/
آذربایجان شرقی رتبه ۲۹ کشور را در زمینه سرقت دارد خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار